ورود کاربران

حاضرین در سایت

ما 47 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

خوش آمدید به وبسایت تخصصی ISI20 ++ ++ نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفند ماه 1398 برگزار می شود. جهت ثبت نام کافیست نام و نام خانوادگی خود را به شماره همراه 09190735916 پیامکٰ یا واتساپ و یا تلگرام نمایید. "" ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 15 شهریور و 05 و 26 مهر , 03 و 24 آبانٰ، 02 اسفند ماه 1397 و 12 اردیبهشت 1398 در دانشگاه تهران با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 09 اسفند و 16 اسفند 1397 و 18 مهرماه و 02 آبان ماه 1398 ماه در دانشگاه علم و صنعت با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 22 تیرماه 1397 در دانشگاه بقیه الله العظم با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 18 اسفند 1396 در شهر زیبای رشت با تدریس دکتر مهدی عشقی در مرکز جامع روانشناسی استان گیلان برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 01 آذرماه 1396 در شهر زیبای تبریز با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 26 مهرماه 1396 با تدریس دکتر مهدی عشقی در شهر زیبای الیگودرز دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز، استان لرستان برگزار شد. ++ ++ بیست و پنجمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی استاد مهدی عشقی در تاریخ 29 تیر ماه 96 روز پنجشنبه(تعطیل رسمی) برگزار شد. ++ . ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 31 تیرماه 1396 با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه مالک اشتر برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI ++ ++ پایان‌ نامه یا تز یا رساله نوشتاری است که دانشجویان در موضوعی خاص مربوط به رشته تحصیلی خود، برای دریافت مدرک تحصیلی می‌نویسند.

عدم استقبال از طرح پسادکترای صنعتی

معاون پژوهشی وزارت علوم خبر داد:

عدم استقبال صنایع بزرگ از طرح پسادکترای صنعتی

معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: متاسفانه مراکز صنعتی بزرگ از طرح دوره‌های پسادکترای صنعتی استقبال نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید احمدی صبح امروز در نشست مدیران استانی استانداری‌ها برای هفته پژوهش، گفت: متاسفانه مراکز صنعتی بزرگ از طرح دوره‌های پسادکترا استقبال نکردند و در حال حاضر بیشتر مراکز صنعتی کوچک برای این موضوع اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مسئولان وزارت صنعت پیگیر اجرای طرح پسادکترای صنعتی هستند، افزود: مسئولان این وزارتخانه اعلام کرده‌اند تا دانشگاه‌ها اسامی متقاضیان را اعلام کنند تا شرایط اجرای طرح پسادکترا در صنایع مختلف را فراهم کنند.

معاون پژوهشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: اجرای طرح پسادکترای صنعتی باید به گونه‌ای باشد که ایجاد ناهماهنگی نکند، بنابراین از مسئولان وزارت صنعت درخواست داریم که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

احمدی خاطرنشان کرد: همچنین از دانشگاه‌ها خواسته‌ایم که اسامی متقاضیان برای اجرای طرح پسادکترای صنعتی را به وزارت علوم اعلام کنند تا هر چه سریعتر بتوانیم با هماهنگی وزارت صنعت، این دوره‌ها را راه‌اندازی و عملیاتی کنیم.

وی تاکید کرد: برنامه ما این است که اگر افرادی را برای طرح پسادکترای صنعتی معرفی می‌کنیم، این افراد در صنایع سرگردان نشوند و در شرایط مناسب فعالیت خود را آغاز کنند.

تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد پایان‌نامه‌های دانشجویی کاربردی است

معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: در حال حاضر تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد پایان‌نامه‌های دانشجویان کاربردی است.

احمدی با بیان اینکه در آیین‌نامه ارتقای اعضای هیات علمی، موضوع کاربردی‌سازی پژوهش‌ها از امتیازات ارتقا به شمار می‌رود، اضافه کرد: این تمهیدات موجب می‌شود تا روند کاربردی‌سازی پژوهش‌ها در کشور توسعه یابد.

وی تاکید کرد: طی سالهای گذشته وزارت علوم با وزارتخانه‌های نفت، کشاورزی، صنعت و دفاع پروژه‌های مشترک پژوهشی داشته است که اجرای این پروژه‌ها نیز به کاربردی‌سازی پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های اساتید کمک می‌کند.

احمدی به قانون اختصاص ۳ درصد از بودجه دستگاه‌های اجرایی به امر پژوهش اشاره کرد و گفت: طبق برنامه پنجم باید ۳ درصد از درآمد تولید ناخالص ملی به امر پژوهش اختصاص یابد، اما در حال حاضر کمتر از نیم درصد به این امر اختصاص داده شده است.

معاون پژوهشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته در شورای عتف برنامه داریم قانون اختصاص یک تا ۳ درصد درآمدهای دستگاه‌های اجرایی را به امر پژوهش اختصاص دهیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر اجرای این قانون تنها مربوط به اعتبارات هزینه‌ای است که دستگاه‌های اجرایی درخواست کرده‌اند این روند از طریق اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی دنبال شود تا میزان اختصاص‌ها افزایش یابد.

معاون پژوهشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: امیدواریم این قانون در برنامه ششم توسعه محقق شود تا میزان بودجه‌های مربوط به حوزه پژوهش افزایش یابد.

توسعه فعالیت‌های استانی در راستای هفته پژوهش

احمدی با بیان اینکه باید استانها در هفته پژوهش فعال باشند، گفت: به تمامی ارگان‌های مرتبط با هفته پژوهش در استانها اعلام کرده‌ایم که برنامه‌های خود را یک هفته قبل از اجرای هفته پژوهش انجام دهند تا بر این اساس برنامه‌های استانی داشته باشیم و این برنامه‌ها با برنامه‌های مرکز تداخل نداشته باشند.

وی اضافه کرد: در سال گذشته در نمایشگاه هفته پژوهش حدود ۲۵ میلیارد تومان قرارداد پژوهشی منعقد شد که امیدواریم امسال با توسعه فعالیت‌های استانی مربوط به هفته پژوهش، میزان این قراردادها افزایش یابد.

معاون پژوهشی وزارت علوم تاکید کرد: کل اعتبارات پارک‌های علم و فناوری تنها ۱۲۰ میلیارد تومان است.

وی گفت: به دنبال آمایش علم و فناوری در شورای عتف هستیم و در این زمینه نشستی با حضور استانداران، وزرای کشور، علوم و روسای دانشگاه ها برگزار می کنیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی

اخبار سایت

نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفندماه 1398 روز جمعه با تدریس استاد مهدی عشقی در تهران برگزار می شود. ++ ++ کارگاه کاربردی پروپوزال نویسی 06 دیماه ماه روز جمعه برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه تهران در 15 شهریور و 05 ، 26 مهر و 03 و 24 آبان ، 02 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه علم و صنعت در 09 و 16 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاههای بقیه الله, تهران در تاریخهای 21 تیر و 15 شهریور ماه 1397 برگزار شد. ++ ++ کارگاه روش تحقیق کاربردی در شرکت سایپا در تاریخهای 9 دیماه 1395 برگزار شد و دوره بعدی در 16 دیماه 1395 برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در دانشگاه مالک اشتر تهران در 31 تیرماه 1396 برگزار شد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 06 خرداد ماه 1395 روز پنجشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد. ++ ++ کارگاه دیگر مقاله نویسی ISI در 20 اردیبهشت ماه 1395 روز دوشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد. ++ ++ بیست و یکمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی با رویکرد روش تحقیق کاربردی و استخراج مقاله در روز جمعه 01 مرداد 95 در تهران برگزار شد. ++ ++ دوره های برگزاری شده در دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران، دانشگاه جامع امام حسین(ع)، و در شهرستانهای، دانشگاه تبریز (سه دوره)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، کالج دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقدس، مرکز جامع روانشناسی استان گیلان (رشت)، اصفهان (باغ زیبای غدیر)، موسسه آموزشی وزارت بازرگانی)شهر زیبای شیراز، تبریز میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، دانشکده فنی حرفه ای سماء دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با شرکت پژوهشگران فعال این شهرها برگزار گردید. ++ امیدواریم شهر بعدی، شهر زیبای شما باشد. ++ وبسایت مقاله نویسی ISI20 ++ ++ فاتح یک قله، به آنجا حمل نشده است.

تبلیغات

مطالب ناب مقاله ای

جدیدترین مطالب (اخبار دکتری - دانشگاهی)

مطالب ویـــــژه

طراحی سایت : شرکت ایفانت | سئو : سایت آمابک