ورود کاربران

حاضرین در سایت

ما 459 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

خوش آمدید به وبسایت تخصصی ISI20 ++ ++ نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفند ماه 1398 برگزار می شود. جهت ثبت نام کافیست نام و نام خانوادگی خود را به شماره همراه 09190735916 پیامکٰ یا واتساپ و یا تلگرام نمایید. "" ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 15 شهریور و 05 و 26 مهر , 03 و 24 آبانٰ، 02 اسفند ماه 1397 و 12 اردیبهشت 1398 در دانشگاه تهران با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 09 اسفند و 16 اسفند 1397 و 18 مهرماه و 02 آبان ماه 1398 ماه در دانشگاه علم و صنعت با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 22 تیرماه 1397 در دانشگاه بقیه الله العظم با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 18 اسفند 1396 در شهر زیبای رشت با تدریس دکتر مهدی عشقی در مرکز جامع روانشناسی استان گیلان برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 01 آذرماه 1396 در شهر زیبای تبریز با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 26 مهرماه 1396 با تدریس دکتر مهدی عشقی در شهر زیبای الیگودرز دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز، استان لرستان برگزار شد. ++ ++ بیست و پنجمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی استاد مهدی عشقی در تاریخ 29 تیر ماه 96 روز پنجشنبه(تعطیل رسمی) برگزار شد. ++ . ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 31 تیرماه 1396 با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه مالک اشتر برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI ++ ++ پایان‌ نامه یا تز یا رساله نوشتاری است که دانشجویان در موضوعی خاص مربوط به رشته تحصیلی خود، برای دریافت مدرک تحصیلی می‌نویسند.

حمایت ۵۰ میلیون تومانی از ایده فناوری

رئیس دانشگاه خبر داد:

حمایت ۵۰ میلیون تومانی دانشگاه علوم بهزیستی از ایده های فناوری

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با اشاره به حمایت از فناوری در این دانشگاه گفت: هر ایده فناوری را تا ۵۰ میلیون تومان مورد حمایت مالی قرار می دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر حمیدرضا خرم خورشید در شورای رشد و فناوری این دانشگاه با حضور مدیر بهزیستی شهر تهران، رئیس مرکز رشد فناوری جهاد دانشگاهی ابن سینا ، مدیرعامل شرکت دانش بنیان پویندگان دانش ، رئیس هیات مدیره شرکت مشاوران «ایده ناب ویژن» و عضو هیات علمی انستیتو پاستور ایران بر حمایت دانشگاه از ایده های فناوری تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی خاطرنشان کرد: این دانشگاه پتانسیل زیادی در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات توانبخشی و اندام مصنوعی دارد و قابلیت تبدیل مرکز رشد این دانشگاه به قطب تولید این نوع تجهیزات در کشور را داراست .

وی افزود: تحقق این هدف، مستلزم استفاده مرکز رشد از مشاوران با تجربه، بهره گیری از تجربه های پارک های فناوری مانند پارک فناوری اصفهان یا مراکز رشد دانشگاههای شیراز، کرمانشاه، علوم پزشکی تهران و سایر مراکز است.

خرم خورشید اظهار داشت: مطمئنم مرکز رشد و شورای فناوری دانشگاه می تواند با توجه به وجود اعضای با تجربه و قوی، منشاء تحول و تغییر باشد. مجموعه دانشگاه نیز کاملا در خدمت اهداف این مرکز هستند.

وی افزود: دانشگاه از فعالیت های فناورانه ، حمایت مالی می کند و علاوه بر فعالیت هایی که قرار است از طریق مرکز رشد انجام شود ، معاونت تحقیقات دانشگاه نیز در حد اختیارات ، پشتیبانی مالی می کند.

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی یادآور شد: همانطور که قبلا نیز اعلام شده، هر ایده را تا ۵۰ میلیون تومان مورد حمایت قرار می دهیم که با تصویب شورای فناوری، معاونت تحقیقات نسبت به اعطای آن اقدام خواهد کرد.

دکتر حمیدرضا خانکه معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم بهزیستی نیز خاطرنشان کرد: شورای فناوری با ارتباط بیشتر با مجموعه آموزشی دانشگاه ، می تواند مرجع ساخت تجهیزات توانبخشی و اندام مصنوعی باشد، چرا که این پتانسیل به لحاظ نیروی متخصص و منابع مالی آن وجود دارد.

وی با اشاره به اشتغال ۴۵۰ دانشجوی دکتری در سطوح مختلف این دانشگاه و ۲۰۰ دانشجوی کارشناسی ارشد افزود: این توان علمی ، پشتیبانی قوی در اجرای برنامه های فناورانه است.

خانکه اظهارداشت: هم اکنون ۸.۳ درصد جامعه، سالمند است و برآورد می شود که طی ۲۰ سال آینده ، این جمعیت معادل ۲۱ درصد جمعیت کشور شود که یک سوم آنان دارای حداقل یک نوع از معلولیت ها بوده، علاوه بر جمعیت کم توانان و معلولان کشور که برای توانبخشی آنان، نیاز به تجهیزات و فناوری های مربوط دارد و در واقع، بازار تضمین شده ای در این زمینه در کشور وجود دارد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه افزود: همانطور که قبلا نیز اعلام شده، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای اولین بار در کشور، به اعضای هیات علمی که داوری علمی طرح های فناوری را به عهده بگیرند، نیم امتیاز اختصاص می دهد و این برنامه ، به وزارت بهداشت نیز به عنوان پیشنهاد ارائه شده تا در مراکز علمی و دانشگاههای دیگر نیز اعمال شود.

وی ابراز امیدواری کرد: مرکز رشد دانشگاه با همکاری اساتید و اعضای هیات علمی، سازمان بهزیستی کشور و جمعیت هلال احمر، بتواند حرکت های خوبی در زمینه فناوری داشته باشد.

اعضای شورا فناوری دانشگاه علوم بهزیستی پس از سخنان رئیس و معاون دانشگاه، وارد دستور جلسه شد. تدوین نظام نامه اجرایی مرکز رشد به عنوان اولین موضوع دستور جلسه مطرح شد که برخی از اعضا نکاتی را درباره آن متذکر شدند.

همچنین تدوین برنامه استراتژیک مرکز رشد دومین مورد از دستور جلسه شورای فناوری بود که مورد بررسی اعضا قرار گرفت .

قراردادهای همکاری با شرکت ها ، سومین موضوع دستور جلسه بود و با توجه به اینکه چارچوب آن از قبل ، به اعضا ارائه شده بود ، در این نشست ، نظرها جمع بندی و چارچوب اصلی مورد تصویب قرار گرفت.

چهارمین موضوع دستور جلسه شورای فناوری ، محور پروژه های فناوری بود  که مورد تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

اعضا نظر داشتند که  محور پیشنهادی برای پروژه های فناوری ، برای شرکت های نوپا قابل استفاده نیست و تاکید کردند که اطلاعات ، براساس شاخص های فناوری وزارت بهداشت و وزارت علوم ، مشخص شود و با ارائه آن به شرکت ها ، مهلتی برای تکمیل و  پاسخگویی برای شرکت ها تعیین شود .

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی

اخبار سایت

نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفندماه 1398 روز جمعه با تدریس استاد مهدی عشقی در تهران برگزار می شود. ++ ++ کارگاه کاربردی پروپوزال نویسی 06 دیماه ماه روز جمعه برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه تهران در 15 شهریور و 05 ، 26 مهر و 03 و 24 آبان ، 02 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه علم و صنعت در 09 و 16 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاههای بقیه الله, تهران در تاریخهای 21 تیر و 15 شهریور ماه 1397 برگزار شد. ++ ++ کارگاه روش تحقیق کاربردی در شرکت سایپا در تاریخهای 9 دیماه 1395 برگزار شد و دوره بعدی در 16 دیماه 1395 برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در دانشگاه مالک اشتر تهران در 31 تیرماه 1396 برگزار شد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 06 خرداد ماه 1395 روز پنجشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد. ++ ++ کارگاه دیگر مقاله نویسی ISI در 20 اردیبهشت ماه 1395 روز دوشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد. ++ ++ بیست و یکمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی با رویکرد روش تحقیق کاربردی و استخراج مقاله در روز جمعه 01 مرداد 95 در تهران برگزار شد. ++ ++ دوره های برگزاری شده در دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران، دانشگاه جامع امام حسین(ع)، و در شهرستانهای، دانشگاه تبریز (سه دوره)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، کالج دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقدس، مرکز جامع روانشناسی استان گیلان (رشت)، اصفهان (باغ زیبای غدیر)، موسسه آموزشی وزارت بازرگانی)شهر زیبای شیراز، تبریز میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، دانشکده فنی حرفه ای سماء دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با شرکت پژوهشگران فعال این شهرها برگزار گردید. ++ امیدواریم شهر بعدی، شهر زیبای شما باشد. ++ وبسایت مقاله نویسی ISI20 ++ ++ فاتح یک قله، به آنجا حمل نشده است.

تبلیغات

مطالب ناب مقاله ای

جدیدترین مطالب (اخبار دکتری - دانشگاهی)

مطالب ویـــــژه

طراحی سایت : شرکت ایفانت | سئو : سایت آمابک