ورود کاربران

حاضرین در سایت

ما 26 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

خوش آمدید به وبسایت تخصصی ISI20 ++ ++ نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفند ماه 1398 برگزار می شود. جهت ثبت نام کافیست نام و نام خانوادگی خود را به شماره همراه 09190735916 پیامکٰ یا واتساپ و یا تلگرام نمایید. "" ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 15 شهریور و 05 و 26 مهر , 03 و 24 آبانٰ، 02 اسفند ماه 1397 و 12 اردیبهشت 1398 در دانشگاه تهران با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 09 اسفند و 16 اسفند 1397 و 18 مهرماه و 02 آبان ماه 1398 ماه در دانشگاه علم و صنعت با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 22 تیرماه 1397 در دانشگاه بقیه الله العظم با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 18 اسفند 1396 در شهر زیبای رشت با تدریس دکتر مهدی عشقی در مرکز جامع روانشناسی استان گیلان برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 01 آذرماه 1396 در شهر زیبای تبریز با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 26 مهرماه 1396 با تدریس دکتر مهدی عشقی در شهر زیبای الیگودرز دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز، استان لرستان برگزار شد. ++ ++ بیست و پنجمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی استاد مهدی عشقی در تاریخ 29 تیر ماه 96 روز پنجشنبه(تعطیل رسمی) برگزار شد. ++ . ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 31 تیرماه 1396 با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه مالک اشتر برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI ++ ++ پایان‌ نامه یا تز یا رساله نوشتاری است که دانشجویان در موضوعی خاص مربوط به رشته تحصیلی خود، برای دریافت مدرک تحصیلی می‌نویسند.

علاقه اساتید به تقویت ارتباط با صنعت!!

معاون وزارت صنعت تاکید کرد:‌

استادان دانشگاه علاقه‌ای به تقویت ارتباط با صنعت ندارند

معاون وزارت صنعت با تاکید بر اینکه استادان دانشگاه علاقه‌ای برای تقویت ارتباط با مراکز صنعتی ندارند گفت: برای 104 طرح پژوهشی از طرف وزارت صنایع به دانشگاه‌ها اعلام نیاز شده است این در حالی است که تنها 24 درخواست همکاری از طرف استادان دانشگاه دریافت کرده‌ایم.

به گزارش وبسایت مقاله نویسی ISI20 به نقل از ایسنا، دکتر قبادیانی در اجلاس سراسری مدیران دانشگاه فنی حرفه‌ای که امروز در هتل المپیک برگزار شد دانشگاه نسل سوم را دانشگاه کار افرین تعریف کرد و گفت:  کشور ما امروز با مشکل اشتغال و بیکاری مواجه است . دانشگاه‌ها باید بتوانند با حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و کار آفر ین نقشی موثر در حل این معضل داشته باشند که نقش دانشگاه فنی حرفه‌ای در این زمینه بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: دانشگاه نسل اول در حوزه آموزش و نسل دوم در عرصه آموزش و پژوهش و نسل سوم در عرصه کار آفرین تعریف شده است . امروز ما شاهد بی‌کاری فارغ التحصیلان دانشگاهی در همه مقاطع هستیم که اگر به آموزشهای مهارتی و دانشگاه فنی حرفه‌ای توجه شود و این دانشگاه در راستای کارافرینی حرکت کند می‌تواند به عنوان دانشگاه نسل سوم چالش بیکاری فارغ التحصیلان کشور را حل کند.

معاون آموزشی و پژوهشی وزارت صنعت تاکید کرد: هیچ کشوری بدون دانشگاه نمی‌تواند مبدا تحولات باشد. بویژه دانشگاه نسل چهارم که باید در کشور ما هم مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاهای ما در نسل دوم یعنی حوزه آموزش و پژوهش متوقف شده‌اند گفت: برای اینکه توجه به دو دانشگاه "علمی کاربردی" و "فنی حرفه ای" می‌تواند حرکت متحولانه‌ای را در حوزه کاربردی کردن پژوهش نقش داشته باشد. در حالیکه به نظر می‌رسد امروزه دانشگاه‌های ما در نسل دوم متوقف شده‌اند.

به گفته معاون آموزشی و پژوهشی وزارت صنعت، متاسفانه دانشگاه علمی کاربردی از آنچه که برای آن هدفگذاری شده بود فاصله گرفته و دانشگاه فنی حرفه ای تنها امید کشور برای کاربردی کردن علم است.

وی تاکید کرد: نمی‌شود در کشور به توسعه دست یافت اما به آموزش‌های فنی حرفه‌ای بی‌توجه بود چرا که منابع انسانی موتور محرک توسعه هر جامعه به شمار می ‌روند. منابع انسانی توسعه نیافته نمی‌تواند منبع توسعه باشد.

دکتر قبادیانی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌های ما امروز بی‌انگیزه و بی‌حال هستند گفت: متاسفانه اساتید رغبتی برای حرکت به سمت صنعت ندارند و استادان فقط به جزوه اتکا کرده‌اند و به این ترتیب ارتباط بین دانشگاه و صنعت رها شده است.

معاون وزیر صنعت، تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه را یکی از اولویت‌های این وزارت خانه دانست و گفت: دراین زمینه‌تفاهم نامه‌هایی منقعد شده است که متاسفانه به مرحله اجرا نرسیده است که برنامه داریم این تفاهم‌نامه ها اجرایی شوند.

وی درپایان از اعلام نیاز 104 طرح پژوهشی وزارت صنعت به وزارت علوم خبر داد وگفت: 84 مورد از این طرح‌ها برای دوره پس از دکتری و 21 طرح نیزبه عنوان فرصت مطالعاتی به دانشگاه‌ها اعلام نیاز شده است اما متاسفانه تنها 24 استاد دانشگاه برای ارتباط با مراکز صنعتی اعلام آمادگی کرده‌اند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی

اخبار سایت

نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفندماه 1398 روز جمعه با تدریس استاد مهدی عشقی در تهران برگزار می شود. ++ ++ کارگاه کاربردی پروپوزال نویسی 06 دیماه ماه روز جمعه برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه تهران در 15 شهریور و 05 ، 26 مهر و 03 و 24 آبان ، 02 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه علم و صنعت در 09 و 16 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاههای بقیه الله, تهران در تاریخهای 21 تیر و 15 شهریور ماه 1397 برگزار شد. ++ ++ کارگاه روش تحقیق کاربردی در شرکت سایپا در تاریخهای 9 دیماه 1395 برگزار شد و دوره بعدی در 16 دیماه 1395 برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در دانشگاه مالک اشتر تهران در 31 تیرماه 1396 برگزار شد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 06 خرداد ماه 1395 روز پنجشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد. ++ ++ کارگاه دیگر مقاله نویسی ISI در 20 اردیبهشت ماه 1395 روز دوشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد. ++ ++ بیست و یکمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی با رویکرد روش تحقیق کاربردی و استخراج مقاله در روز جمعه 01 مرداد 95 در تهران برگزار شد. ++ ++ دوره های برگزاری شده در دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران، دانشگاه جامع امام حسین(ع)، و در شهرستانهای، دانشگاه تبریز (سه دوره)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، کالج دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقدس، مرکز جامع روانشناسی استان گیلان (رشت)، اصفهان (باغ زیبای غدیر)، موسسه آموزشی وزارت بازرگانی)شهر زیبای شیراز، تبریز میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، دانشکده فنی حرفه ای سماء دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با شرکت پژوهشگران فعال این شهرها برگزار گردید. ++ امیدواریم شهر بعدی، شهر زیبای شما باشد. ++ وبسایت مقاله نویسی ISI20 ++ ++ فاتح یک قله، به آنجا حمل نشده است.

تبلیغات

مطالب ناب مقاله ای

جدیدترین مطالب (اخبار دکتری - دانشگاهی)

مطالب ویـــــژه

طراحی سایت : شرکت ایفانت | سئو : سایت آمابک