ورود کاربران

حاضرین در سایت

ما 316 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

خوش آمدید به وبسایت تخصصی ISI20 ++ ++ نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفند ماه 1398 برگزار می شود. جهت ثبت نام کافیست نام و نام خانوادگی خود را به شماره همراه 09190735916 پیامکٰ یا واتساپ و یا تلگرام نمایید. "" ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 15 شهریور و 05 و 26 مهر , 03 و 24 آبانٰ، 02 اسفند ماه 1397 و 12 اردیبهشت 1398 در دانشگاه تهران با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 09 اسفند و 16 اسفند 1397 و 18 مهرماه و 02 آبان ماه 1398 ماه در دانشگاه علم و صنعت با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 22 تیرماه 1397 در دانشگاه بقیه الله العظم با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 18 اسفند 1396 در شهر زیبای رشت با تدریس دکتر مهدی عشقی در مرکز جامع روانشناسی استان گیلان برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 01 آذرماه 1396 در شهر زیبای تبریز با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 26 مهرماه 1396 با تدریس دکتر مهدی عشقی در شهر زیبای الیگودرز دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز، استان لرستان برگزار شد. ++ ++ بیست و پنجمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی استاد مهدی عشقی در تاریخ 29 تیر ماه 96 روز پنجشنبه(تعطیل رسمی) برگزار شد. ++ . ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 31 تیرماه 1396 با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه مالک اشتر برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI ++ ++ پایان‌ نامه یا تز یا رساله نوشتاری است که دانشجویان در موضوعی خاص مربوط به رشته تحصیلی خود، برای دریافت مدرک تحصیلی می‌نویسند.

تعداد مقالات با مشارکت اساتید خارجی

معاون وزیر علوم:

تعداد مقالات با مشارکت اساتید خارجی افزایش یافت

معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: در سال ۲۰۱۱ تعداد مقالاتی که با مشارکت اساتید خارجی تهیه شده ۱۷ درصد بود که این مقالات در سال ۲۰۱۵ به ۲۲ درصد افزایش یافت.

به گزارش وبسایت مقاله نویسی ISI20 به نقل از مهر، دکتر وحید احمدی صبح امروز در نهمین نشست معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها مراکز آموزش عالی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری منتخب که در وزارت علوم، تحقیقات و فناروی برگزار شد، یکی از مسایل اصلی کشور را توجه به دیپلماسی علمی عنوان کرد.

وی ادامه داد: کشورهایی که همه در سطح بین المللی قرار داشته و توسعه یافته هستند، شعار بین المللی سازی را مطرح کرده اند و این مسایل شکل نمی گیرد مگر با محوریت علم و فناوری.

معاون پژوهشی وزارت علوم با بیان اینکه باید به بحث بین المللی سازی به عنوان سرمایه درکشور نگاه شود افزود: در اسناد بالادستی به این مساله توجه ویژه ای شده است.

وی یادآورشد: وقتی اعلام می کنیم که علم سرمایه است، باید مشاهده کنیم که آیا علم در کشور ما به سرمایه تبدیل شده است. آمریکا بیش از ۹۰ درصد سرمایه نامشهود خود را به علم و فناوری اختصاص داده است.

احمدی ادامه داد: در سال ۲۰۱۱ تعداد مقالات با مشارکت اساتید خارجی ۱۷ درصد بود که این مقالات در سال ۲۰۱۵ به ۲۲ درصد افزایش یافت.

وی به ارتباطات بین المللی اشاره کرد و گفت: ارتباطات بین المللی به دو بخش نفوذ علمی، انتقال دانش و فناوری و کسب دانش و فناوری از دیگران باز می گردد که خوشبختانه ما از هر دو ظرفیت برخوردار هستیم  و با اصلاح زیرساخت ها، توانمند سازی نیروهای انسانی، ایجاد ساز و کار موجود حرکت های خوبی در جهت فراهم کردن زمینه بین المللی سازی انجام داده ایم.

معاون پژوهشی وزیرعلوم افزود: در زمینه انتقال فناوری نیز از ظرفیت لازم برخوردار هستیم و مرکزی را یونسکو به همین منظور به مدت ۶ سال به ما واگذار کرده بود که از این ظرفیت برای انتقال فناوری به کشورهای دیگر استفاده می شود.

وی ادامه داد: کشورهای افریقایی و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس برای انتقال فناوری تقاضاهایی را داشته اند که گروهی به کشور عمان در حوزه خلیج فارس اعزام شده اند.

احمدی به ظرفیت کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: انتقال فناوری به کشورهای اسلامی نیز پیگیری می شود و همچنین ایجاد شبکه نانو تکنولوژی ارایه شد که مورد استقبال بانک توسعه اسلامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین برنامه شبکه آزمایشگاهی بین کشورهای اسلامی نیز تهیه شده و همچنین شبکه فن بازار بین کشورهای اسلامی مطرح و استقبال شد.

احمدی افزود: همچنین با کشور قزاقستان یک مرکز برای تبادلات فناوری ایجاد کرده ایم و با کشورهای ایتالیا، آلمان و اتریش نشست های مشترکی را برگزار کرده ایم و با کشور ایتالیا در یک پروژه بزرگ همکاری داریم که تقویت کننده پروژه شتابگر ملی ما است. ما در پروژه بزرگ سرن فعال بوده و در پروژه سزامی نیز به همین صورت فعال هستیم. این ارتباطات نیازمند حل مشکلات بین الملی است که با هماهنگی سایر نهاد ها باید این مشکلات حل شود.  

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی

اخبار سایت

نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفندماه 1398 روز جمعه با تدریس استاد مهدی عشقی در تهران برگزار می شود. ++ ++ کارگاه کاربردی پروپوزال نویسی 06 دیماه ماه روز جمعه برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه تهران در 15 شهریور و 05 ، 26 مهر و 03 و 24 آبان ، 02 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه علم و صنعت در 09 و 16 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاههای بقیه الله, تهران در تاریخهای 21 تیر و 15 شهریور ماه 1397 برگزار شد. ++ ++ کارگاه روش تحقیق کاربردی در شرکت سایپا در تاریخهای 9 دیماه 1395 برگزار شد و دوره بعدی در 16 دیماه 1395 برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در دانشگاه مالک اشتر تهران در 31 تیرماه 1396 برگزار شد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 06 خرداد ماه 1395 روز پنجشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد. ++ ++ کارگاه دیگر مقاله نویسی ISI در 20 اردیبهشت ماه 1395 روز دوشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد. ++ ++ بیست و یکمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی با رویکرد روش تحقیق کاربردی و استخراج مقاله در روز جمعه 01 مرداد 95 در تهران برگزار شد. ++ ++ دوره های برگزاری شده در دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران، دانشگاه جامع امام حسین(ع)، و در شهرستانهای، دانشگاه تبریز (سه دوره)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، کالج دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقدس، مرکز جامع روانشناسی استان گیلان (رشت)، اصفهان (باغ زیبای غدیر)، موسسه آموزشی وزارت بازرگانی)شهر زیبای شیراز، تبریز میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، دانشکده فنی حرفه ای سماء دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با شرکت پژوهشگران فعال این شهرها برگزار گردید. ++ امیدواریم شهر بعدی، شهر زیبای شما باشد. ++ وبسایت مقاله نویسی ISI20 ++ ++ فاتح یک قله، به آنجا حمل نشده است.

تبلیغات

مطالب ناب مقاله ای

جدیدترین مطالب (اخبار دکتری - دانشگاهی)

مطالب ویـــــژه

طراحی سایت : شرکت ایفانت | سئو : سایت آمابک