ورود کاربران

حاضرین در سایت

ما 29 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

خوش آمدید به وبسایت تخصصی ISI20 ++ ++ نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفند ماه 1398 برگزار می شود. جهت ثبت نام کافیست نام و نام خانوادگی خود را به شماره همراه 09190735916 پیامکٰ یا واتساپ و یا تلگرام نمایید. "" ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 15 شهریور و 05 و 26 مهر , 03 و 24 آبانٰ، 02 اسفند ماه 1397 و 12 اردیبهشت 1398 در دانشگاه تهران با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 09 اسفند و 16 اسفند 1397 و 18 مهرماه و 02 آبان ماه 1398 ماه در دانشگاه علم و صنعت با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 22 تیرماه 1397 در دانشگاه بقیه الله العظم با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 18 اسفند 1396 در شهر زیبای رشت با تدریس دکتر مهدی عشقی در مرکز جامع روانشناسی استان گیلان برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 01 آذرماه 1396 در شهر زیبای تبریز با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 26 مهرماه 1396 با تدریس دکتر مهدی عشقی در شهر زیبای الیگودرز دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز، استان لرستان برگزار شد. ++ ++ بیست و پنجمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی استاد مهدی عشقی در تاریخ 29 تیر ماه 96 روز پنجشنبه(تعطیل رسمی) برگزار شد. ++ . ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 31 تیرماه 1396 با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه مالک اشتر برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI ++ ++ پایان‌ نامه یا تز یا رساله نوشتاری است که دانشجویان در موضوعی خاص مربوط به رشته تحصیلی خود، برای دریافت مدرک تحصیلی می‌نویسند.

جذب هیات علمی با مجوز دولت

معاون وزیر علوم:

استقلال دانشگاهها تقویت می‌شود/جذب هیات علمی با مجوز دولت

معاون اداری و مالی وزارت علوم گفت: در برنامه ششم توسعه جذب عضو هیات علمی در دانشگاه ها با مجوز دولت همراه است و دانشگاه ها نمی توانند بدون این مجوز هیات علمی جذب کنند.

به گزارش وبسایت مقاله نویسی ISI20 به نقل از مهر، دکتر محمد حسین امید امروز در گردهمایی معاونان اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی که صبح امروز در دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است از نهایی شدن مدل سرانه دانشجویی خبر داد و گفت: این مدل سال گذشته اجرا شد ولی در اجرا نقایصی داشت.

وی ادامه داد: در سال جاری شاخص کیفی نسبت استاد به دانشجو نیز به این مدل اضافه شد تا دانشگاه های کیفی متضرر نشوند.

امید ادامه داد: امسال در امور رفاهی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است به طوری که در همین هفته اخیر ارائه وام مسکن و اعضای هیات علمی پیمانی نیز تصویب شد چراکه بیش از نیمی از اعضای هیات علمی ما پیمانی هستند. بنابراین از این به بعد وام مسکن هم به اعضای هیات علمی رسمی و هم به اعضای هیات علمی پیمانی تعلق می گیرد.

معاون اداری و مالی وزارت علوم در ادامه به بحث توافق هسته ای اشاره کرد و گفت: بعد از این توافق نگرانی هایی وجود داشت که خدایی نکرده دوباره ارتباطات محدود دستگاه های اجرایی با شرکت ها و دانشگاه ها ضعیف شود و نگاه آنها به بیرون از دانشگاه ها باشد که ما امیدواریم اینگونه نباشد. وزارت علوم پیش بینی هایی در این زمینه کرده است که ارتباط دستگاه های اجرایی و شرکت ها با دانشگاه ها تقویت شود و ارتباطات موفقی که در این زمینه وجود داشت ادامه یابد.

وی ادامه داد: ستاد وزارتخانه در حال حاضر درگیر برنامه ششم توسعه است تغییراتی در سیاست های سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور در این ارتباط رخ داد و تصمیم گیری شد تا برخی از احکام برنامه پنجم و قبل آن تبدیل به احکام دائمی شود. یکی از احکام برنامه پنجم که برای ما جنبه حیاتی دارد ماده ۲۰ (بحث استقلال مالی دانشگاه ها) است که علی رغم فراز و نشیب هایی که وجود داشت کارگروهی در سازمان مدیریت برای بررسی آن تشکیل و تصویب شد.

امید ادامه داد: دغدغه همه ما و دانشگاه ها تداوم استقلال دانشگاه ها است که در پی آن استقلال مالی دانشگاه ها رقم می خورد. دائمی شدن ماده ۲۰ هم به سود کشور و هم به سود دانشگاه ها است که دغدغه دانشگاه ها را برطرف می کند.

معاون اداری و مالی وزارت علوم تصریح کرد: در کنار احکام دائمی برنامه ششم کارگاه های متعدد دیگری نیز در سازمان مدیریت شکل گرفته که در حال بررسی موضوعات مختلف هستند که در حوزه ما به بررسی زیرساخت ها، آی تی، منابع مالی و منابع انسانی می پردازند و احکامی نیز در این خصوص نوشته شده است.

وی تاکید کرد: دیگر نمی شود وابستگی صد درصدی به منابع دولتی داشت و این وضعیت را ادامه داد. نه دولت منابع لازم را دارد و نه اقتضای استقلال دانشگاه ها این است که در منابع وابسته باشیم و در تصمیمات مستقل عمل کنیم.

امید گفت: آنچه که در احکام برنامه ششم دنبال می شود بحث تقویت استقلال دانشگاه ها است.

معاون اداری و مالی وزارت علوم تاکید کرد: دانشگاه ها در ارتباط با خیرین نیز خوب حرکت کرده اند به طوریکه بیش از ۶۰ دانشگاه کشور یا دارای بنیاد خیرین یا در حال تاسیس این بنیاد هستند.

امید یادآور شد: تاسیس بنیاد حامیان علم و فناوری نیز تصویب شده است.

معاون اداری و مالی وزارت علوم در پایان افزود: در برنامه ششم توسعه جذب عضو هیات علمی در دانشگاه ها با مجوز دولت است و دانشگاه ها نمی توانند بدون این مجوز هیات علمی جذب کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی

اخبار سایت

نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفندماه 1398 روز جمعه با تدریس استاد مهدی عشقی در تهران برگزار می شود. ++ ++ کارگاه کاربردی پروپوزال نویسی 06 دیماه ماه روز جمعه برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه تهران در 15 شهریور و 05 ، 26 مهر و 03 و 24 آبان ، 02 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه علم و صنعت در 09 و 16 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاههای بقیه الله, تهران در تاریخهای 21 تیر و 15 شهریور ماه 1397 برگزار شد. ++ ++ کارگاه روش تحقیق کاربردی در شرکت سایپا در تاریخهای 9 دیماه 1395 برگزار شد و دوره بعدی در 16 دیماه 1395 برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در دانشگاه مالک اشتر تهران در 31 تیرماه 1396 برگزار شد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 06 خرداد ماه 1395 روز پنجشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد. ++ ++ کارگاه دیگر مقاله نویسی ISI در 20 اردیبهشت ماه 1395 روز دوشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد. ++ ++ بیست و یکمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی با رویکرد روش تحقیق کاربردی و استخراج مقاله در روز جمعه 01 مرداد 95 در تهران برگزار شد. ++ ++ دوره های برگزاری شده در دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران، دانشگاه جامع امام حسین(ع)، و در شهرستانهای، دانشگاه تبریز (سه دوره)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، کالج دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقدس، مرکز جامع روانشناسی استان گیلان (رشت)، اصفهان (باغ زیبای غدیر)، موسسه آموزشی وزارت بازرگانی)شهر زیبای شیراز، تبریز میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، دانشکده فنی حرفه ای سماء دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با شرکت پژوهشگران فعال این شهرها برگزار گردید. ++ امیدواریم شهر بعدی، شهر زیبای شما باشد. ++ وبسایت مقاله نویسی ISI20 ++ ++ فاتح یک قله، به آنجا حمل نشده است.

تبلیغات

مطالب ناب مقاله ای

جدیدترین مطالب (اخبار دکتری - دانشگاهی)

مطالب ویـــــژه

طراحی سایت : شرکت ایفانت | سئو : سایت آمابک