ورود کاربران

حاضرین در سایت

ما 113 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

خوش آمدید به وبسایت تخصصی ISI20 ++ ++ نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفند ماه 1398 برگزار می شود. جهت ثبت نام کافیست نام و نام خانوادگی خود را به شماره همراه 09190735916 پیامکٰ یا واتساپ و یا تلگرام نمایید. "" ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 15 شهریور و 05 و 26 مهر , 03 و 24 آبانٰ، 02 اسفند ماه 1397 و 12 اردیبهشت 1398 در دانشگاه تهران با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 09 اسفند و 16 اسفند 1397 و 18 مهرماه و 02 آبان ماه 1398 ماه در دانشگاه علم و صنعت با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 22 تیرماه 1397 در دانشگاه بقیه الله العظم با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 18 اسفند 1396 در شهر زیبای رشت با تدریس دکتر مهدی عشقی در مرکز جامع روانشناسی استان گیلان برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 01 آذرماه 1396 در شهر زیبای تبریز با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 26 مهرماه 1396 با تدریس دکتر مهدی عشقی در شهر زیبای الیگودرز دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز، استان لرستان برگزار شد. ++ ++ بیست و پنجمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی استاد مهدی عشقی در تاریخ 29 تیر ماه 96 روز پنجشنبه(تعطیل رسمی) برگزار شد. ++ . ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 31 تیرماه 1396 با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه مالک اشتر برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI ++ ++ پایان‌ نامه یا تز یا رساله نوشتاری است که دانشجویان در موضوعی خاص مربوط به رشته تحصیلی خود، برای دریافت مدرک تحصیلی می‌نویسند.

حمایت ۳۰۰۰ پایان نامه دانشجویی نفت

وزیر نفت: در ۴ سال گذشته، از ۳۰۰۰ پایان نامه دانشجویی حمایت کرده‌ایم

مهندس بیژن نامدار زنگنه از "حمایت وزارت نفت از سه هزار پایان نامه دانشجویی کارشناسی ارشد و دکتری در چهار سال گذشته" خبر داد و گفت: با آغاز به کار دولت یازدهم، برنامه وسیعی برای تقویت ارتباط میان دانشگاه ها و صنعت نفت در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم در دولت دوازدهم این امر به بلوغ و ثمردهی برسد.

به گزارش وبسایت مقاله نویسی ISI20 به نقل از ایسنا، مهندس زنگنه که در نشست تخصصی حاشیه اجلاس سراسری رؤسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور سخن می گفت، افزود: مطالعات بهبود و افزایش بازیافت ۲۰ میدان نفتی را در قالب قراردادهای پژوهشی ۱۰ ساله به دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور واگذار کردیم و متوسط پیشرفت فیزیکی این قراردادها تاکنون ۱۵ درصد بوده است.

مهندس زنگنه در این نشست که با موضوع "همکاری‌های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی با نظام علم و فناوری کشور" برگزار شد،‌ مهم‌ترین مسئله در بخش بالادستی نفت را افزایش بازیافت نفت از مخازن دانست و گفت: حدود ۸۰۰ میلیارد بشکه نفت داریم، ولی ضریب بازیافت ما از این تعداد ۲۷ درصد است.

وی با اشاره به اینکه یک درصد افزایش ضریب بازیافت نفت حدود ۸ میلیارد بشکه است عنوان کرد: یعنی می‌تواند ۴۰۰ میلیارد دلار برای کشور ثروت ایجاد کند و نیاز است که دانشگاه و صنعت در این زمینه با همکاری یکدیگر کار کنند.

وزیر نفت با بیان اینکه برای نخستین بار است که تحقیق مخازن را به دانشگاه‌ها واگذار کرده‌ایم، افزود: این امر نیاز به یک سازماندهی جدید است و باید اجزای مختلف دانشگاه به صورت تیمی به کار گرفته شوند تا تحولی برای پژوهش کشور ایجاد شود.

مهندس زنگنه درخصوص بخش پایین دستی نفت اظهار داشت: ۱۲ قرارداد با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان برقرار شد.

وی مقوله بالادستی و پایین دستی در حوزه نفت را مهم ارزیابی کرد و افزود: معتقدم این دو مقوله به یک تحول ساختاری منجر می‌شود و پیوند بین دانشگاه و صنعت را به طور کامل نهادینه می‌کند و دانشگاه‌های ما باید روزانه‌ با مراکز نفتی‌ متصل باشند تا بتوانند با یکدیگر همکاری‌های مناسبی داشته باشند.

وزیر نفت درخصوص حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی افزود: از سال ۱۳۹۲ تاکنون ۳ هزار پایان‌نامه‌ دانشجویی در مقاطع تحصی کارشناسی ارشد و دکترا از سوی وزارت نفت مورد حمایت قرار گرفته و مجموعاً ۱۰ میلیارد تومان برای آن پرداخت شده و قصد داریم این تسهیلات را در مقطع دکترا ۱۲ میلیارد تومان و در مقطع کارشناسی ارشد ۸ میلیارد تومان اضافه کنیم‌.

وی بحث بهینه‌سازی مصرف انرژی را مهم دانست و گفت: کشور ما جزو کشورهایی است که بالاترین میزان اتلاف مصرف انرژی اولیه و ثانویه را دارد و استفاده از پتانسیل‌های حوزه علوم انسانی و پژوهشگران علوم اجتماعی در این زمینه بسیار راهگشاست.

در ادامه این نشست تخصصی، دکتر محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران با اشاره به پیشینه همکاری ها و تعاملات دانشگاه‌ها با وزارت نفت اظهار داشت: امروزه به اتکای سرمایه ها و منابع انسانی بوجود آمده در دانشگاه هاست که با اطمینان خاطر پروژه های نفتی به دانشگاه‌ها واگذار می‌شود. امروز دیگر کمبود نیروی انسانی به عنوان مهندس یا پژوهشگر در صنایع بالادستی نداریم.

وی با بیان اینکه مدل همکاری از ارتباط مستقیم فرد و دانشجو با وزارت نفت خارج شده و به عنوان یک نهاد در دانشگاه با وزارت نفت همکاری می‌کند، افزود: مدل همکاری بین دانشگاه تهران و وزارت نفت به صورت هیئت امنای مشترک است و این مدل می‌تواند به کل دانشگاه‌های کشور تسری یابد.

دکتر ابوالحسن ریاضی معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان نیز در این نشست اظهار داشت: در سال ۱۳۵۷ پس از انقلاب شکوهمند اسلامی مهم‌ترین حادثه اجتماعی این بود که هیچ سنگی به سوی پالایشگاه نفت پرتاب نشد؛ به عبارتی ساخت اجتماعی خوب طی سال‌ها توسط مدیریت صنعت نفت شکل گرفته بود که نفت بخشی از زندگی روزمره مردم بود و مردم از آن سرمایه حمایت می‌کردند.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، وی با طرح این سؤال که اگر امروز این اتفاق رخ دهد در عسلویه و ماهشهر هم همان اتفاق سال ۱۳۵۷ روی خواهد داد؟ افزود: در زمینه توزیع قدرت، پیش‌بینی ساختارهای اجتماعی جدید، اصلاح ساختار قدرت در سطوح پایین و بالا، کسی به جز دانشگاه در حال حاضر نمی‌تواند ایجاد یکپارچگی کند و راه حل ارائه دهد؛ چرا که این بخش ممکن است سرمایه‌های ملی ما را دچار مخاطره ‌کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی

اخبار سایت

نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفندماه 1398 روز جمعه با تدریس استاد مهدی عشقی در تهران برگزار می شود. ++ ++ کارگاه کاربردی پروپوزال نویسی 06 دیماه ماه روز جمعه برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه تهران در 15 شهریور و 05 ، 26 مهر و 03 و 24 آبان ، 02 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه علم و صنعت در 09 و 16 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاههای بقیه الله, تهران در تاریخهای 21 تیر و 15 شهریور ماه 1397 برگزار شد. ++ ++ کارگاه روش تحقیق کاربردی در شرکت سایپا در تاریخهای 9 دیماه 1395 برگزار شد و دوره بعدی در 16 دیماه 1395 برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در دانشگاه مالک اشتر تهران در 31 تیرماه 1396 برگزار شد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 06 خرداد ماه 1395 روز پنجشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد. ++ ++ کارگاه دیگر مقاله نویسی ISI در 20 اردیبهشت ماه 1395 روز دوشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد. ++ ++ بیست و یکمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی با رویکرد روش تحقیق کاربردی و استخراج مقاله در روز جمعه 01 مرداد 95 در تهران برگزار شد. ++ ++ دوره های برگزاری شده در دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران، دانشگاه جامع امام حسین(ع)، و در شهرستانهای، دانشگاه تبریز (سه دوره)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، کالج دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقدس، مرکز جامع روانشناسی استان گیلان (رشت)، اصفهان (باغ زیبای غدیر)، موسسه آموزشی وزارت بازرگانی)شهر زیبای شیراز، تبریز میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، دانشکده فنی حرفه ای سماء دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با شرکت پژوهشگران فعال این شهرها برگزار گردید. ++ امیدواریم شهر بعدی، شهر زیبای شما باشد. ++ وبسایت مقاله نویسی ISI20 ++ ++ فاتح یک قله، به آنجا حمل نشده است.

تبلیغات

مطالب ناب مقاله ای

جدیدترین مطالب (اخبار دکتری - دانشگاهی)

مطالب ویـــــژه

طراحی سایت : شرکت ایفانت | سئو : سایت آمابک