ورود کاربران

حاضرین در سایت

ما 30 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

خوش آمدید به وبسایت تخصصی ISI20 ++ ++ نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفند ماه 1398 برگزار می شود. جهت ثبت نام کافیست نام و نام خانوادگی خود را به شماره همراه 09190735916 پیامکٰ یا واتساپ و یا تلگرام نمایید. "" ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 15 شهریور و 05 و 26 مهر , 03 و 24 آبانٰ، 02 اسفند ماه 1397 و 12 اردیبهشت 1398 در دانشگاه تهران با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 09 اسفند و 16 اسفند 1397 و 18 مهرماه و 02 آبان ماه 1398 ماه در دانشگاه علم و صنعت با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 22 تیرماه 1397 در دانشگاه بقیه الله العظم با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 18 اسفند 1396 در شهر زیبای رشت با تدریس دکتر مهدی عشقی در مرکز جامع روانشناسی استان گیلان برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 01 آذرماه 1396 در شهر زیبای تبریز با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 26 مهرماه 1396 با تدریس دکتر مهدی عشقی در شهر زیبای الیگودرز دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز، استان لرستان برگزار شد. ++ ++ بیست و پنجمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی استاد مهدی عشقی در تاریخ 29 تیر ماه 96 روز پنجشنبه(تعطیل رسمی) برگزار شد. ++ . ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 31 تیرماه 1396 با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه مالک اشتر برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI ++ ++ پایان‌ نامه یا تز یا رساله نوشتاری است که دانشجویان در موضوعی خاص مربوط به رشته تحصیلی خود، برای دریافت مدرک تحصیلی می‌نویسند.

فاز دوم رتبه‌بندی آموزشی دانشگاه‌ها از 94

رییس مرکز مطالعات وزارت بهداشت خبر داد

فاز دوم رتبه‌بندی آموزشی دانشگاه‌ها از 94

رییس مرکز مطالعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اجرای "طرح راد" (رتبه بندی آموزشی دانشگاه‌ها) در دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد و گفت: هدف از اجرای طرح "راد" بررسی کارکرد آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

 

دکتر شهرام یزدانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاکید کرد: رتبه‌بندی دانشگاه‌ها بر اساس طرح راد، همه شئون دانشگاه را در بر نمی‌گیرد و فقط بر کارکرد آموزشی تمرکز دارد. در این طرح دانشگاه‌ها براساس شاخص‌های فرآیندی امتیاز گرفته و به آنها رتبه تعلق می‌گیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها بر اساس طرح راد سطح بندی نمی‌شوند بلکه رتبه بندی می‌شوند افزود: دانشگاه‌ها بین رتبه های یک تا 60 رتبه‌بندی شده و شاخص‌های این رتبه ‌بندی فرآیند ترکیبی از موارد درون داد آموزشی دانشگاه است که باعث ایجاد تمایز بین دانشگاه‌ها می‌شود.

 

رییس مرکز مطالعات وزارت بهداشت با بیان اینکه ارزشیابی آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی پویاست، اظهار کرد: به همین دلیل این طرح حداقل هر سه سال یک بار اجرا شده و کیفیت آموزشی دانشگاه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد. راند اول این طرح دو سال قبل اجرا شده و راند دوم آن از اوایل سال 94 اجرا خواهد شد.

 

دکتر یزدانی درمورد راند اول طرح راد توضیح داد: در راند اول هر دانشگاه به صورت جداگانه بررسی شد و درمورد فرآیندهایی که در آن مشکل داشت بازخورد گرفت. تا شروع راند دوم دانشگاه‌ها یک فرصت دو سالانه برای رفع نقایص خود داشتند.طرح راد دارای یک بازخورد فرآیندی به کیفیت آموزشی دانشگاه‌ها است بنابراین اگر دانشگاهی از نظر کیفی دچار مشکل بود و در ارزیابی این طرح این مشکل مشخص شد، دانشگاه می‌تواند این مشکل را در زمان ارزیابی بعدی اصلاح کنند و مزیت تکرار ارزشیابی همین است.

 

وی به این پرسش که آیا وزارت بهداشت تدبیری برای رفع نقایص دانشگاه‌ها اتخاذ کرده یا خیر پاسخ داد: طرح راد کاملا فرآیندی است، برای مثال توسعه علمی هیات علمی یک فرآیند است که توسط مدیریت دانشگاه باید صورت بگیرد.درواقع یک استانداری توسط وزارت بهداشت مشخص شده است که دانشگاه‌ها باید سعی کنند به این استاندارد دست یابند. از طرفی باید گفت اصلاح نقایص نیازمند منابع جدید نیست و فقط به یک بازنگری مدیریتی نیاز دارد.

 

رییس مرکز مطالعات وزارت بهداشت در پایان به مقایسه این فرایند در ایران با کشورهای دیگر پرداخت و افزود: در دانشگاه‌های دنیا فرایندی به نام اعتباربخشی موسسه‌ای صورت می‌گیرد که طبق آن اگر یک دانشگاه از شرایط لازم برخوردار نبود تعطیل می‌شود اما در ایران باز و بسته شدن دانشگاه‌ها به نوعی متاثر از عوامل سیاسی بوده و نمی‌توان به راحتی یک دانشگاه را تعطیل کرد بنابراین باید سعی شود کیفیت دانشگاه‌ها ارتقا یافته و کمبودهای آنها اصلاح شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی

اخبار سایت

نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفندماه 1398 روز جمعه با تدریس استاد مهدی عشقی در تهران برگزار می شود. ++ ++ کارگاه کاربردی پروپوزال نویسی 06 دیماه ماه روز جمعه برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه تهران در 15 شهریور و 05 ، 26 مهر و 03 و 24 آبان ، 02 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه علم و صنعت در 09 و 16 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاههای بقیه الله, تهران در تاریخهای 21 تیر و 15 شهریور ماه 1397 برگزار شد. ++ ++ کارگاه روش تحقیق کاربردی در شرکت سایپا در تاریخهای 9 دیماه 1395 برگزار شد و دوره بعدی در 16 دیماه 1395 برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در دانشگاه مالک اشتر تهران در 31 تیرماه 1396 برگزار شد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 06 خرداد ماه 1395 روز پنجشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد. ++ ++ کارگاه دیگر مقاله نویسی ISI در 20 اردیبهشت ماه 1395 روز دوشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد. ++ ++ بیست و یکمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی با رویکرد روش تحقیق کاربردی و استخراج مقاله در روز جمعه 01 مرداد 95 در تهران برگزار شد. ++ ++ دوره های برگزاری شده در دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران، دانشگاه جامع امام حسین(ع)، و در شهرستانهای، دانشگاه تبریز (سه دوره)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، کالج دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقدس، مرکز جامع روانشناسی استان گیلان (رشت)، اصفهان (باغ زیبای غدیر)، موسسه آموزشی وزارت بازرگانی)شهر زیبای شیراز، تبریز میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، دانشکده فنی حرفه ای سماء دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با شرکت پژوهشگران فعال این شهرها برگزار گردید. ++ امیدواریم شهر بعدی، شهر زیبای شما باشد. ++ وبسایت مقاله نویسی ISI20 ++ ++ فاتح یک قله، به آنجا حمل نشده است.

تبلیغات

مطالب ناب مقاله ای

جدیدترین مطالب (اخبار دکتری - دانشگاهی)

مطالب ویـــــژه

طراحی سایت : شرکت ایفانت | سئو : سایت آمابک