ورود کاربران

حاضرین در سایت

ما 23 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

خوش آمدید به وبسایت تخصصی ISI20 ++ ++ نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفند ماه 1398 برگزار می شود. جهت ثبت نام کافیست نام و نام خانوادگی خود را به شماره همراه 09190735916 پیامکٰ یا واتساپ و یا تلگرام نمایید. "" ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 15 شهریور و 05 و 26 مهر , 03 و 24 آبانٰ، 02 اسفند ماه 1397 و 12 اردیبهشت 1398 در دانشگاه تهران با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 09 اسفند و 16 اسفند 1397 و 18 مهرماه و 02 آبان ماه 1398 ماه در دانشگاه علم و صنعت با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 22 تیرماه 1397 در دانشگاه بقیه الله العظم با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 18 اسفند 1396 در شهر زیبای رشت با تدریس دکتر مهدی عشقی در مرکز جامع روانشناسی استان گیلان برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 01 آذرماه 1396 در شهر زیبای تبریز با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 26 مهرماه 1396 با تدریس دکتر مهدی عشقی در شهر زیبای الیگودرز دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز، استان لرستان برگزار شد. ++ ++ بیست و پنجمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی استاد مهدی عشقی در تاریخ 29 تیر ماه 96 روز پنجشنبه(تعطیل رسمی) برگزار شد. ++ . ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 31 تیرماه 1396 با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه مالک اشتر برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI ++ ++ پایان‌ نامه یا تز یا رساله نوشتاری است که دانشجویان در موضوعی خاص مربوط به رشته تحصیلی خود، برای دریافت مدرک تحصیلی می‌نویسند.

مدال «مریم میرزاخانی» به زنان نخبه

در ۲۸ مردادماه؛

مدال «مریم میرزاخانی» به زنان نخبه علمی اهدا می شود

زنان نخبه علمی ایران در رویداد جایزه زنان در علم که روز شنبه ۲۸ مرداد در تهران برگزار می شود تجلیل می شوند.

به گزارش وبسایت مقاله نویسی ISI20 به نقل از مهر به نقل از مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، اولین دوره جایزه زنان در علم، شنبه ۲۸ مردادماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۶ تا ۱۹، در سالن قلم کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با حضور دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و تعدادی از مقامات برجسته کشور برگزار خواهد شد.

در ابتدای این نشست خبری، دکتر الهه حجازی، مشاور وزیر علوم به بیان کلیاتی از نحوه شکل گیری این جایزه پرداخت و گفت: ایده جایزه زنان در علم، با پیشنهاد دکتر اکرم قدیمی، در دومین جلسه شورای سیاستگذاری امور زنان و خانواده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مطرح شد تا با توجه به بررسی های صورت گرفته که نشان دهنده  فعالیت های خوب اعضای هیأت علمی زنان در دانشگاه ها ست، سهم زنان در حوزه علمی کشور هر دو سال یک بار به جامعه شناسانده و از آنها تقدیر شود. در حال حاضر حدود ۱۷ درصد اعضای هیأت علمی دانشگاه های کشور را زنان تشکیل می دهند و هدف مجموعه ما این است که با شناسایی و معرفی اعضای برگزیده که تولیدکننده دانش واقعی هستند، فرصت های ارتقای بیشتری برای آنها ایجاد کند و به این ترتیب، با داشتن منابع کافی، روند پیشرفت را با عدالت بیشتر بپیمایند.

وی با اشاره به اینکه شیوه نامه  تدوین و شاخص های ارزیابی با دقت زیاد زیر نظر دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، تعیین شد تصریح کرد: شاخص ها در جهت ارزیابی سه گروه از افراد تعیین شده اند: ۱. افرادی که در زمینه علمی، پیشنهاد طرح های پژوهشی برتر، شرکت در کنفرانس ها، نوشتن مقالات و کتاب ها  فعالیت دارند، ۲. افرادی که در حوزه فناوری، ابداع، شرکت های دانش بنیان، کرسی های نظریه پردازی و پتنت فعال هستند و ۳. افرادی که در تاسیس انجمن های علمی، راه اندازی نشریه ها و رشته های علمی حضور و فعالیت داشته و با وارد کردن دانش خود در چرخه تولید، باعث قوی شدن بعد ترویجی علم می شوند.

حجازی، مراحل بعد از تعیین شاخص ها را ارسال فراخوان هایی به روسای دانشگاه ها از طریق اتوماسیون و سپس تشکیل شورای سیاست گذاری علمی، عنوان کرد و افزود: متاسفانه در بعضی از دانشگاه ها این فراخوان از دفتر ریاست بیرون نرفت و باعث حضور محدود شرکت کنندگان از بعضی دانشگاه های بزرگ شد.

مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده در رابطه با گروه های مورد ارزیابی و تعداد برگزیدگان گفت: ارزیابی در گروه های آموزشی شامل علوم کشاورزی و صنایع غذایی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم انسانی و هنر صورت گرفته است. در این دوره، دانشگاه های علوم پزشکی با موافقیت دکتر فرهادی، وزیر علوم، وارد چرخه ارزیابی نشدند، زیرا برای ارزیابی آنها، نیاز است کمیته تخصصی در این زمینه حضور داشته باشد. همچنین به دلیل ارسال اتوماسیونی فراخوان ها، حوزه های علمیه و دفاتر مطالعات آن ها نیز مورد ارزیابی قرار نگرفتند. به طور کلی در هر یک از این گروه ها، از سه برگزیده با رتبه بندی اول تا سوم و یک نفر نیز به عنوان برگزیده جوان، با اعطای مدال، لوح و جایزه نقدی تقدیر خواهد شد؛ اما به دلیل سختگیری های ارزیابی دوره اول و در نظر گرفتن حداقل امتیاز ۷۰، تعداد برگزیدگان این دوره حدود ۲۰ نفر است.

همچنین در این نشست دکتر نیره اعظم خوش خلق سیما، عضو شورای سیاستگذاری امور زنان و خانواده وزارت علوم، عضو شورای علمی جایزه زنان در علم و مسئول کمیته کشاورزی و صنایع غذایی، به بررسی و ارزیابی صورت گرفته در گروه علوم کشاورزی و صنایع غذایی، نحوه انتخاب برگزیدگان و روند طی شده پرداخت. دکتر راضیه ظهره وند، عضو شورای سیاستگذاری امور زنان و خانواده وزارت علوم، عضو شورای علمی جایزه زنان در علم و یکی از تدوین کننده گان شیوه نامه نیز در جهت پاسخ دادن به سئوالات خبرنگاران حاضر، قسمتی از شیوه نامه تدوین شده را توضیح داد.

در این نشست اعلام شد که جایزه برگزیدگان این رویداد، سکه بهار آزادی، مدال ویژه، از جمله مدال برگزیده بخش جوان مزین به تصویر مریم میرزاخانی، لوح و تقدیر نامه از سوی وزیر علوم و دبیرکل یونسکو می باشد.

در انتهای این نشست خبری، دکتر ابراهیم خدایی عضو شورای سیاستگذاری جایزه و رییس سازمان سنجش آموزش کشور ضمن تأیید روش های سنجش گفت: امیدواریم شاخص ها به صورت جامع، مداوم و پیوسته اعمال شوند و بنیادی که مخصوص زنان قرار است تاسیس شود تبدیل به حالت گلوبال شده و همه افراد واجد شرایط را در بر گیرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی

اخبار سایت

نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفندماه 1398 روز جمعه با تدریس استاد مهدی عشقی در تهران برگزار می شود. ++ ++ کارگاه کاربردی پروپوزال نویسی 06 دیماه ماه روز جمعه برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه تهران در 15 شهریور و 05 ، 26 مهر و 03 و 24 آبان ، 02 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه علم و صنعت در 09 و 16 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاههای بقیه الله, تهران در تاریخهای 21 تیر و 15 شهریور ماه 1397 برگزار شد. ++ ++ کارگاه روش تحقیق کاربردی در شرکت سایپا در تاریخهای 9 دیماه 1395 برگزار شد و دوره بعدی در 16 دیماه 1395 برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در دانشگاه مالک اشتر تهران در 31 تیرماه 1396 برگزار شد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 06 خرداد ماه 1395 روز پنجشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد. ++ ++ کارگاه دیگر مقاله نویسی ISI در 20 اردیبهشت ماه 1395 روز دوشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد. ++ ++ بیست و یکمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی با رویکرد روش تحقیق کاربردی و استخراج مقاله در روز جمعه 01 مرداد 95 در تهران برگزار شد. ++ ++ دوره های برگزاری شده در دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران، دانشگاه جامع امام حسین(ع)، و در شهرستانهای، دانشگاه تبریز (سه دوره)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، کالج دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقدس، مرکز جامع روانشناسی استان گیلان (رشت)، اصفهان (باغ زیبای غدیر)، موسسه آموزشی وزارت بازرگانی)شهر زیبای شیراز، تبریز میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، دانشکده فنی حرفه ای سماء دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با شرکت پژوهشگران فعال این شهرها برگزار گردید. ++ امیدواریم شهر بعدی، شهر زیبای شما باشد. ++ وبسایت مقاله نویسی ISI20 ++ ++ فاتح یک قله، به آنجا حمل نشده است.

تبلیغات

مطالب ناب مقاله ای

جدیدترین مطالب (اخبار دکتری - دانشگاهی)

مطالب ویـــــژه

طراحی سایت : شرکت ایفانت | سئو : سایت آمابک