ورود کاربران

حاضرین در سایت

ما 108 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

خوش آمدید به وبسایت تخصصی ISI20 ++ ++ نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفند ماه 1398 برگزار می شود. جهت ثبت نام کافیست نام و نام خانوادگی خود را به شماره همراه 09190735916 پیامکٰ یا واتساپ و یا تلگرام نمایید. "" ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 15 شهریور و 05 و 26 مهر , 03 و 24 آبانٰ، 02 اسفند ماه 1397 و 12 اردیبهشت 1398 در دانشگاه تهران با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 09 اسفند و 16 اسفند 1397 و 18 مهرماه و 02 آبان ماه 1398 ماه در دانشگاه علم و صنعت با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 22 تیرماه 1397 در دانشگاه بقیه الله العظم با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 18 اسفند 1396 در شهر زیبای رشت با تدریس دکتر مهدی عشقی در مرکز جامع روانشناسی استان گیلان برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 01 آذرماه 1396 در شهر زیبای تبریز با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 26 مهرماه 1396 با تدریس دکتر مهدی عشقی در شهر زیبای الیگودرز دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز، استان لرستان برگزار شد. ++ ++ بیست و پنجمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی استاد مهدی عشقی در تاریخ 29 تیر ماه 96 روز پنجشنبه(تعطیل رسمی) برگزار شد. ++ . ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 31 تیرماه 1396 با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه مالک اشتر برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI ++ ++ پایان‌ نامه یا تز یا رساله نوشتاری است که دانشجویان در موضوعی خاص مربوط به رشته تحصیلی خود، برای دریافت مدرک تحصیلی می‌نویسند.

کشور به نخبگان نیاز دارد

رئیس سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری:

تعهد نخبگی مهمترین شاخصه مقابله با نفوذ علمی است

رئیس سازمان بسیج علمی گفت:ضروری است که نخبگان با سیاست گذاری های غلط مقابله کنند؛ کشور به نخبگانی نیاز دارد که در سختی ها همراه این ملت باشند نه این که همه اش یک نگاه طلبکارانه داشته باشند.

به گزارش وبسایت مقاله نویسی ISI20 به نقل از مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری، حسین قدیانی اظهار داشت: بستر سازی محیط های داخلی برای استفاده از نخبگان و فضای فرهنگی حاکم بر خود نخبگان از مؤلفه ها است.

رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی کشور تصریح کرد: ظرفیت های خوبی پیرامون استفاده از شرکت های دانش بنیان و حضور نخبگان در مراکز علمی و پژوهشی به وجود آمده است.

وی با بیان این که بسیج علمی به عنوان یک شتاب دهنده وارد میدان می شود نه به عنوان مجری، تصریح کرد: سعی کردیم ارتباط کلی را با دانشگاه ها برقرار کنیم.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور تأکید کرد: اگر افرادی را بخواهیم با زور امکانات و تجهیزات در کشور نگه داریم به محض این که یک مقدار تسهیلات در آن سوی مرز برایشان مهیا شد طمع می کند و می خواهد که از کشور بروند ما این گونه نخبگان را نمی خواهیم. ما نیازمند نخبگانی هستیم که با همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد  بتوانند ایستادگی کنند و بر مشکلات فائق آیند.

قدیانی ادامه داد: اگر یک موقع سیاست گذاری های غلطی وجود دارد نخبگان با آن مقابله کنند، کشور به نخبگانی نیاز دارد که در سختی ها همراه این ملت باشند نه این که همه آنها یک نگاه طلبکارانه داشته باشند.

وی بیان داشت:البته باید تعریفی از نخبه وجود داشته باشد، قرار نیست هر کسی که شاگرد اول شد و یا در کنکور رتبه آورد ما بگوییم نخبه است، نخبه کسی است که بتواند در راستای اهداف انقلاب اسلامی با مشکلاتی که پیش روی کشور است گامی بردارد.

رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی کشور خاطر نشان کرد: ما باید تعریف صحیح از نخبه داشته باشیم و این که افرادی به خارج می روند را صرفاً منفی نمی دانیم بعضی از این افراد در خارج تخصصی را فرا می گیرند که برای آینده کشور مفید باشد.

قدیانی در خصوص نفوذ علمی و برگزاری همایش های علمی ابراز داشت: بحث نفوذ علمی یکی از راهکارهایی که نظام سلطه برای مقابله با سلحشوری جمهوری اسلامی  دارد و چون تاکنون نتوانسته بر اساس نظام فیزیکی بر مزرهای ما سلطه پیدا کند از این راه ها ورود پیدا می کند.

وی به راه های نفوذ علمی اشاره کرد و افزود: دوره های مختلف، سمینارها، تفاهم نامه های علمی که در راستای اهداف نظام نیست خود نمونه هایی از نفوذ علمی در دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی است.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور تصریح کرد: مشکل اساسی ما مبانی نظام آموزشی  برگرفته از نظام غربی است و باید با سرعت بیشتری اصلاح و مبانی و موازین بومی و انقلابی خودمان را در آن ساری و جاری کنیم.

وی با بیان این که یک نقد جدی به جهت غفلت مسئولان در حوزه آموزش عالی وجود دارد گفت: افراد سیاسی معلوم الحال و بعضاً با سابقه مشخص در حوزه جاسوسی و اطلاعاتی وجهه علمی دریافت می کنند، این افراد سعی دارند با نخبگان ما ارتباط و در آنان اثرگذاری داشته باشند.

قدیانی خاطر نشان کرد: البته فکر نمی کنیم در این زمینه موفق شده باشند ولی در بخش هایی طی یکی دو سال گذشته به نظر می رسد یک سری موفقیت هایی برایشان حاصل شده لذا ما باید به شدت با آن ها مقابله کنیم و مراقب باشیم.

 وی یادآور شد: یک مقدار دستگاه های امنیتی در غفلت به سر می برند که برای این ها دارند ویزا صادر می کنند و حواسشان نیست که این افراد چه سابقه ای دارند.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور ابراز داشت: سازمان های امنیتی باید هشدارهای لازم را به مسئولان آموزش عالی کشور بدهند و از آن طرف هم مسئولان آموزش عالی کشور باید بدانند چه کسانی را و برای چه امری به کشور دعوت می کنند.

وی در پایان با بیان این که نفوذ می تواند از طریق بنیادها و سازمان های بین المللی صورت بگیرد، تأکید کرد: یک سری دوره هایی را که به حسب ظاهر شکل علمی دارند برگزار می کنند و می توانند روی آن ها نفوذ داشته باشند البته تاکنون با چند مورد برخورد کردیم و امیدواریم مسئولان ما از این به بعد هوشیار تر باشند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی

اخبار سایت

نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفندماه 1398 روز جمعه با تدریس استاد مهدی عشقی در تهران برگزار می شود. ++ ++ کارگاه کاربردی پروپوزال نویسی 06 دیماه ماه روز جمعه برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه تهران در 15 شهریور و 05 ، 26 مهر و 03 و 24 آبان ، 02 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه علم و صنعت در 09 و 16 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاههای بقیه الله, تهران در تاریخهای 21 تیر و 15 شهریور ماه 1397 برگزار شد. ++ ++ کارگاه روش تحقیق کاربردی در شرکت سایپا در تاریخهای 9 دیماه 1395 برگزار شد و دوره بعدی در 16 دیماه 1395 برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در دانشگاه مالک اشتر تهران در 31 تیرماه 1396 برگزار شد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 06 خرداد ماه 1395 روز پنجشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد. ++ ++ کارگاه دیگر مقاله نویسی ISI در 20 اردیبهشت ماه 1395 روز دوشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد. ++ ++ بیست و یکمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی با رویکرد روش تحقیق کاربردی و استخراج مقاله در روز جمعه 01 مرداد 95 در تهران برگزار شد. ++ ++ دوره های برگزاری شده در دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران، دانشگاه جامع امام حسین(ع)، و در شهرستانهای، دانشگاه تبریز (سه دوره)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، کالج دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقدس، مرکز جامع روانشناسی استان گیلان (رشت)، اصفهان (باغ زیبای غدیر)، موسسه آموزشی وزارت بازرگانی)شهر زیبای شیراز، تبریز میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، دانشکده فنی حرفه ای سماء دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با شرکت پژوهشگران فعال این شهرها برگزار گردید. ++ امیدواریم شهر بعدی، شهر زیبای شما باشد. ++ وبسایت مقاله نویسی ISI20 ++ ++ فاتح یک قله، به آنجا حمل نشده است.

تبلیغات

مطالب ناب مقاله ای

جدیدترین مطالب (اخبار دکتری - دانشگاهی)

مطالب ویـــــژه

طراحی سایت : شرکت ایفانت | سئو : سایت آمابک