ورود کاربران

حاضرین در سایت

ما 14 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

خوش آمدید به وبسایت تخصصی ISI20 ++ ++ نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفند ماه 1398 برگزار می شود. جهت ثبت نام کافیست نام و نام خانوادگی خود را به شماره همراه 09190735916 پیامکٰ یا واتساپ و یا تلگرام نمایید. "" ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 15 شهریور و 05 و 26 مهر , 03 و 24 آبانٰ، 02 اسفند ماه 1397 و 12 اردیبهشت 1398 در دانشگاه تهران با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 09 اسفند و 16 اسفند 1397 و 18 مهرماه و 02 آبان ماه 1398 ماه در دانشگاه علم و صنعت با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 22 تیرماه 1397 در دانشگاه بقیه الله العظم با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 18 اسفند 1396 در شهر زیبای رشت با تدریس دکتر مهدی عشقی در مرکز جامع روانشناسی استان گیلان برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 01 آذرماه 1396 در شهر زیبای تبریز با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 26 مهرماه 1396 با تدریس دکتر مهدی عشقی در شهر زیبای الیگودرز دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز، استان لرستان برگزار شد. ++ ++ بیست و پنجمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی استاد مهدی عشقی در تاریخ 29 تیر ماه 96 روز پنجشنبه(تعطیل رسمی) برگزار شد. ++ . ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 31 تیرماه 1396 با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه مالک اشتر برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI ++ ++ پایان‌ نامه یا تز یا رساله نوشتاری است که دانشجویان در موضوعی خاص مربوط به رشته تحصیلی خود، برای دریافت مدرک تحصیلی می‌نویسند.

زیرپله‌ای بودن شرکتهای دانش‌بنیان!

شرکتهای دانش‌بنیان نباید زیرپله‌ای باشند

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از افتتاح درگاه توانمندسازی شرکت‌های دانش بنیان برای ارائه خدمات آنلاین خبر داد و گفت: علاوه بر آن مجتمع شکوفایی که نماد فناوری کشور است، با استفاده از فناوری‌های داخلی به بهره برداری رسیده است.

به گزارش وبسایت مقاله نویسی ISI20 به نقل از ایسنا دکتر بهزاد سلطانی در مراسم ضیافت افطاری صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به آخرین آمار شرکت‌های دانش بنیان افزود: تعداد شرکت‌های دانش بنیان کشور به 2 هزار و 409 شرکت بالغ شده است که از این تعداد 2 هزار و 5 شرکت به صندوق نوآوری و شکوفایی طرح ارائه کرده‌اند.

وی ادامه داد: از تعداد 2 هزار و 5 طرح ارائه شده به صندوق تعداد 600 طرح تعیین تکلیف شده است و تعداد 400 طرح در دست بررسی قرار دارد، ضمن آن که تا صبح روز گذشته (یکشنبه 23 خرداد ماه) تعداد طرح‌های مصوب این صندوق از مرز هزار طرح عبور کرده و به هزار و 50 طرح رسیده است.

سلطانی با تاکید بر این که این هزار و 50 طرح از سوی هزار و 50 شرکت ارائه شده است، خاطر نشان کرد: در مجموع در این تعداد شرکت دانش بنیان 10 هزار و 500 فارغ التحصیل دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به فعالیت هستند و محصولات تولید شده دراین شرکت‌ها پیشرفته است.

برگزاری سومین دوره رونمایی از محصولات دانش بنیان

وی از برگزاری سومین دوره رونمایی از محصولات دانش بنیان تولید شده با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد و افزود: سومین دوره رونمایی از محصولات تولید شده شرکت‌های دانش بنیان در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.

اضافه شدن تعداد صندوق‌های پژوهش و فناوری

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به عملکرد صندوق‌های پژوهش و فناوری، گفت: از سوی دولت صندوق‌های پژوهش و فناوری به وزارت علوم و صندوق نوآوری و شکوفایی واگذار شده که کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری به ریاست دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و به دبیری صندوق نوآوری و شکوفایی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در جلسات این کارگروه 4 صندوق پژوهش و فناوری افلاک لرستان، صندوق پژوهش و فناوری کرمان، صندوق پژوهش و فناوری اطلس لرستان و صندوق توسعه صادرات و انتقال فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تشکیل شده است.

سلطانی با تاکید بر این که در مدت 13 سال، 18 صندوق پژوهش و فناوری تاسیس شد، یادآور شد: در مدت 7 ماه از تشکیل کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری، 4 صندوق پژوهش و فناوری به 18 صندوق قبلی اضافه شد و امیدوارم با این سرعت تعداد صندوق‌های پژوهش و فناوری که ابزارهای مالی توسعه فناوری کشور هستند، اضافه شود.

ایجاد مجتمع شکوفایی

سلطانی با اشاره به خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در زمینه تامین دفاتر کار برای شرکت‌های دانش بنیان، خاطر نشان کرد: در این زمینه تاکنون 4 مورد دفاتر کار برای شرکت‌های دانش بنیان به پایان رسیده است که این دفاتر کار به شرکت‌های دانشگاه‌های تربیت مدرس و صنعتی شریف واگذار شده است.

وی ایجاد دفاتر کار برای مراکز شتابدهنده‌ها و یک مورد ایجاد مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش بنیان را از دیگر خدمات صندوق نام برد و اظهار کرد:  ساختمان جدیدی نیز در این زمینه به تازگی به بهره برداری رسیده است.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر این که در دنیا 3 نوع ساختمان با کاربردهای خاص وجود دارد، توضیح داد: انکوباتورها یا مراکز رشد، مراکز شتابدهنده‌ها و مراکز فناوری از جمله این ساختمان‌ها هستند که در کشورهایی چون چین و کشورهای اروپایی این ساختمان‌های فناوری با نماد خاص تاسیس شده‌اند.

وی با تاکید بر این که برای راه اندازی این نوع ساختمان در کشور اقدامی صورت نگرفته بود، اضافه کرد: برای تشویق و هدایت جوانان به سمت فعالیت‌های دانش بنیان به ایجاد نمادهای فیزیکی فناوری در شهر نیاز داشتیم؛ از این رو یکی از ماموریت‌های مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش بنیان خدمات دهی متمرکز به شرکت‌های دانش بنیان سراسر کشور تعریف شده است.

گالری فناوری در کشور

سلطانی با تاکید بر این که در این مجتمع، گالری فناوری ایجاد خواهد شد، یادآور شد: برای آن که این مجتمع به نماد و جاذبه فناوری در کشور تبدیل شود، علاوه بر آن که طبقه همکف آن به نمایشگاهی از فناوری‌های پیشرفته تولید داخل تبدیل خواهد شد، در طبقه اول آن نیز آمفی تاتر و اتاق‌های جلسات در نظر گرفته شده است تا شرکت‌های دانش بنیان با اجاره آن،‌جلسات خود را در این سالن‌ها برگزار کنند.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی دو طبقه از این مجتمع را محل استقرار کارگزاران فناوری و صندوق‌های پژوهش و فناوری دانست و گفت: برخی از صندوق‌های پژوهش و فناوری مستقر در استان‌های کشور درخواست دفتر برای استقرار در تهران را داشتند که به این ترتیب درخواست آنها تامین می‌شود.

ارائه خدمات متمرکز به شرکت‌های دانش‌بنیان

وی دو طبقه این مجتمع را برای ارائه خدمات تجاری سازی به شرکت‌های دانش بنیان دانست و ادامه داد: علاوه بر اینها یک طبقه با عنوان "پنجره واحد" برای استقرار نمایندگان دستگاه‌های مختلف دولتی در نظر گرفته شده است تا خدمات این دستگاه‌ها به شرکت‌های دانش بنیان به صورت متمرکز ارائه شود.

سلطانی استقرار نمایندگان دستگاه‌های دولتی در این مجتمع را مستلزم همکاری نهادهای دولتی ذکر کرد و افزود: اگر در سال شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم، در هیچ سال دیگری نخواهیم توانست اهداف مورد نظر در خصوص اقتصاد دانش بنیان را محقق کنیم.

وی با تاکید بر این که تا چندماه آینده ارائه خدمات به شرکت‌های دانش بنیان آغاز خواهد شد، اضافه کرد: خرید این ساختمان بر اساس مصوبه این صندوق بوده است و امیدواریم زمانی که این مجتمع تبدیل به گالری و نمایشگاه فناوری شد، این ساختمان به محل تلاقی فناوران و این مجتمع به نماد فناوری کشور تبدیل شود؛ چراکه شرکت‌های دانش بنیان نباید «زیر پله‌ای» باشند، چون زمانی که این شرکت‌ها ثروتمند می‌شوند، قبل از آن، جامعه را ثروتمند کرده‌اند.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر این که در این مجتمع از فناوری‌های پیشرفته تولید شده در کشور استفاده شده است، گفت: سیستم مدیریت هوشمند ساختمان، سنگ‌های دکوراتیو، سیستم IP  تلفن، شیرآلات هوشمند،‌چراغ‌های LED و باغ ایرانی از جمله فناوری‌های داخلی است که در این مجتمع از آن استفاده شده است.

وی تصریح کرد: اگرچه تلاش‌ها برای ایجاد مجتمع فناوری آغاز شده، اما ادعا نداریم هم اکنون نماد فناوری کشور ایجاد شده است، البته درصدد هستیم تا این نماد شکل بگیرد و همچنین شیک و جذاب باشد.

سلطانی با اشاره به خدمات ارائه شده در این بخش از مجتمع شکوفایی یادآور شد: ما از شرکت‌های مرتبط با حوزه شرکت‌های دانش بنیان درخواست استقرار در این مجتمع را کردیم و محل استقرار و اینترنت به صورت رایگان را در اختیار آنها قرار خواهیم داد و این که آیا نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط در این محل مستقر خواهند شد یا نه، بسته به میزان همکاری آنها دارد.

افتتاح درگاه توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر این که شرکت‌های دانش بنیان نیازمند توانمندسازی مالی نیستند، خاطر نشان کرد: با راه اندازی این درگاه توانمندسازی، شرکت‌های دانش بنیان سراسر کشور می‌توانند پس از ثبت نام به صورت آنلاین از خدمات آموزشی، مشاوره‌ای و استانداردسازی صندوق بهره مند شوند.

به گفته وی، تاکنون 24 شرکت از خدمات استانداردسازی صندوق بهره مند شدهاند.

به گزارش ایسنا، صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان نهاد حامی شرکت‌های دانش بنیان همواره در پی ارائه خدمات نوین متناسب با نیازهای این شرکت‌ها است. یکی از این خدمات حمایتی نوین، ایجاد مرکز خدمت رسانی یکپارچه به شرکت‌های دانش بنیان است که هدف آن متمرکز کردن انواع خدمات مورد نیاز شرکت‌ها در یک ساختمان است، از این رو مجتمع شکوفایی را راه اندازی کرده است.

ارائه خدمات تخصصی با توجه به نیاز شرکت‌های دانش بنیان، ایجاد هم افزایی در ارائه خدمات نهادهای گوناگون، ایجاد نماد فناوری و هویتی نوین در کشور و پنجره واحد ارائه خدمات به شرکت‌های دانش بنیان برای سهولت ارتباط میان نهادهای گوناگون دست اندرکار در امور آنها از جمله اهداف این مجتمع عنوان شده است.

تاکنون این صندوق اقدام به راه اندازی 4 مجتمع فناوری شماره یک (مجتمع شکوفایی)، مجتمع شماره 2 (دانشگاه صنعتی شریف)، مجتمع شماره 3 تربیت مدرس و مجتمع شماره 4 همت (شرکت‌های شتابندهنده) کرده است و از مجتمع‌های در دست اقدام می‌توان به مجتمع فناوری برای شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی تهران، استان خراسان رضوی، استان کرمان و استان سمنان اشاره کرد.

ایجاد این مجتمع‌ها در مرحله بررسی و ارزیابی‌های کارشناسی و فنی برای خرید و واگذاری است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی

اخبار سایت

نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفندماه 1398 روز جمعه با تدریس استاد مهدی عشقی در تهران برگزار می شود. ++ ++ کارگاه کاربردی پروپوزال نویسی 06 دیماه ماه روز جمعه برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه تهران در 15 شهریور و 05 ، 26 مهر و 03 و 24 آبان ، 02 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه علم و صنعت در 09 و 16 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاههای بقیه الله, تهران در تاریخهای 21 تیر و 15 شهریور ماه 1397 برگزار شد. ++ ++ کارگاه روش تحقیق کاربردی در شرکت سایپا در تاریخهای 9 دیماه 1395 برگزار شد و دوره بعدی در 16 دیماه 1395 برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در دانشگاه مالک اشتر تهران در 31 تیرماه 1396 برگزار شد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 06 خرداد ماه 1395 روز پنجشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد. ++ ++ کارگاه دیگر مقاله نویسی ISI در 20 اردیبهشت ماه 1395 روز دوشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد. ++ ++ بیست و یکمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی با رویکرد روش تحقیق کاربردی و استخراج مقاله در روز جمعه 01 مرداد 95 در تهران برگزار شد. ++ ++ دوره های برگزاری شده در دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران، دانشگاه جامع امام حسین(ع)، و در شهرستانهای، دانشگاه تبریز (سه دوره)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، کالج دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقدس، مرکز جامع روانشناسی استان گیلان (رشت)، اصفهان (باغ زیبای غدیر)، موسسه آموزشی وزارت بازرگانی)شهر زیبای شیراز، تبریز میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، دانشکده فنی حرفه ای سماء دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با شرکت پژوهشگران فعال این شهرها برگزار گردید. ++ امیدواریم شهر بعدی، شهر زیبای شما باشد. ++ وبسایت مقاله نویسی ISI20 ++ ++ فاتح یک قله، به آنجا حمل نشده است.

تبلیغات

مطالب ناب مقاله ای

جدیدترین مطالب (اخبار دکتری - دانشگاهی)

مطالب ویـــــژه

طراحی سایت : شرکت ایفانت | سئو : سایت آمابک