ورود کاربران

حاضرین در سایت

ما 79 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

خوش آمدید به وبسایت تخصصی ISI20 ++ ++ نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفند ماه 1398 برگزار می شود. جهت ثبت نام کافیست نام و نام خانوادگی خود را به شماره همراه 09190735916 پیامکٰ یا واتساپ و یا تلگرام نمایید. "" ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 15 شهریور و 05 و 26 مهر , 03 و 24 آبانٰ، 02 اسفند ماه 1397 و 12 اردیبهشت 1398 در دانشگاه تهران با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 09 اسفند و 16 اسفند 1397 و 18 مهرماه و 02 آبان ماه 1398 ماه در دانشگاه علم و صنعت با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 22 تیرماه 1397 در دانشگاه بقیه الله العظم با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 18 اسفند 1396 در شهر زیبای رشت با تدریس دکتر مهدی عشقی در مرکز جامع روانشناسی استان گیلان برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 01 آذرماه 1396 در شهر زیبای تبریز با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 26 مهرماه 1396 با تدریس دکتر مهدی عشقی در شهر زیبای الیگودرز دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز، استان لرستان برگزار شد. ++ ++ بیست و پنجمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی استاد مهدی عشقی در تاریخ 29 تیر ماه 96 روز پنجشنبه(تعطیل رسمی) برگزار شد. ++ . ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 31 تیرماه 1396 با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه مالک اشتر برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI ++ ++ پایان‌ نامه یا تز یا رساله نوشتاری است که دانشجویان در موضوعی خاص مربوط به رشته تحصیلی خود، برای دریافت مدرک تحصیلی می‌نویسند.

فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی

فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی سال تحصیلی ۹۴-۹۵

 

دانشگاه خوارزمی فراخوان پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی بدون آزمون دانشگاه خوارزمی در  سال تحصیلی ۹۴-۹۵ را اعلام کرد.

به اطلاع می رساند دانشگاه خوارزمی در نظر دارد از میان دانش آموختگان کارشناسی ارشد برای ورود به دوره دکتری بدون آزمون در جهت چارچوب ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مطابق آیین نامه شماره  ۶۷۲۷۲/۲۱ مورخ ۱۸/۴/۱۳۹۳ از طریق بررسی سوابق، مصاحبه و بدون شرکت در آزمون در رشته های اعلام شده مندرج در جدول زیر در سال تحصیلی ۹۵ دانشجو بپذیرد.

 

الف – شرایط عمومی:

۱- اعتقاد به دین مبین اسلام با یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۲- متعهد به قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی ایران.
۳- نداشتن ممنوعیت از تحصیل به تشخیص مراجع ذیصلاح.

ب- شرایط اختصاصی:
۱- دانش آموختگانی که دارای میانگین کل ۱۶ و یا بالاتر در مقطع کارشناسی و میانگین کل ۱۷ و یا بالاتر بدون احتساب نمره پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد (دفاع از نمره پایان نامه با درجه عالی بین نمره ۲۰-۱۸) می باشند.
۲- بیش از دو سال از تاریخ فراغت از تحصیل دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد نگذشته باشد.
۳- طول دوره تحصیل دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد حداکثر ۵ نیمسال باشد.
۴- کسب حداقل ۱۰ امتیاز از ردیف شماره ۱ بخش امتیازات پژوهشی در زمان بررسی مدارک الزامی می باشد.
۵- کسب حداقل ۷۰ امتیاز از فعالیت های آموزشی و پژوهشی و مصاحبه مطابق با جدول ارزشیابی پیوست.
۶- به جهت یکسان بودن شرایط دانش آموختگان آموزش محور امتیازات ردیف ۱-۱ جدول شماره ۱ به مقالاتی اختصاص می یابد که مرتبط با رشته تحصیلی بوده و به تنهایی توسط دانشجو یا همراه یکی از اعضاء هیات علمی همان رشته نوشته شده باشد.

- شرایط اختصاصی داوطلبان:
پذیرش برای ورود به دوره تحصیلی دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی، صرفاً از بین دانش آموختگان دانشگاه های زیر انجام خواهد شد:
دانشگاه های اصفهان، الزهرا (س)، شهید بهشتی، خوارزمی، تبریز، تربیت مدرس، تهران، شیراز، صنعتی اصفهان، صنعتی امیرکبیر، صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی، صنعتی شریف، علامه طباطبائی، علم و صنعت ایران، فردوسی مشهد، یزد و کرمان

ج – نحوه ارائه مقالات یا فعالیت های علمی برگزیده:
۱- مقالات ارائه شده طبق جدول شماره ۱ مورد ارزیابی قرار گرفته و باید چاپ شده یا دارای گواهی پذیرش چاپ بوده و مرتبط با پایان نامه باشد.

تبصره ۱: دانشجو پس از کسب پذیرش در مقطع دکتری فقط تا پایان نیمسال اول تحصیلی، فرصت خواهد داشت مقاله خود را که دارای گواهی پذیرش می باشد به چاپ رسانده و اصل آن را ارائه نماید، در غیر این صورت قبولی وی لغو خواهد شد.
تبصره ۲: منظور از پذیرش مقاله، پذیرش بدون قید و شرط مقاله می باشد.

۲- هر گونه ثبت اختراع باید مورد تائید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران باشد.
۳- برگزیدگان جشنواره های علمی معتبر (خوارزمی، فارابی، رازی و یا ابن سینا) باید تائید دبیرخانه جشنواره را کسب و ارائه نمایند.
۴- برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی باید تائید دبیرخانه المپیاد را کسب و ارائه نمایند.
۵- مقاله، اختراع و یا کتابی معتبر خواهد بود که داوطلب در آن نفر اول و یا نام وی بلافاصله بعد از استاد راهنما یا مشاور و یا یکی از اعضای هیات علمی ذکر شود و یا مخترع اصلی اختراع، نوسینده مسئول کتاب و یا ارائه دهنده اصلی کنفرانس علمی باشد. در غیر این صورت به آن امتیازی تعلق نخواهد گرفت.

نکات مهم:
۱- هر گونه اطلاع رسانی به داوطلبان منحصراً از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه به نشانی www.khu.ac.ir صورت می پذیرد، لذا به داوطلبان توصیه می شود به منظور اطلاع از اسامی افراد دعوت شده به مصاحبه، زمان و مکان برگزاری مصاحبه و یا هرگونه نکته لازم، اطلاعیه های مربوطه را از طریق سایت دانشگاه بطور منظم پیگیری نمایند. لذا خواهشمند است از هرگونه تماس تلفنی و یا مراجعه غیر ضروری به دفتر استعدادهای درخشان جدا خودداری نماید.
۲- دانش آموختگان حداکثر تا ۲ سال پس از فراغت از تحصیل می توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون برای ورود به دوره دکتری برخوردار شوند. لذا داوطلبان توجه داشته باشند در زمان ثبت نام در فراخوان، از تاریخ فراغت از تحصیل آنها، دو سال بیشتر نگذشته باشد.

۳- طول مدت تحصیل متقاضی در دوره کارشناسی ارشد از ۵ نیمسال بیشتر نباشد.
۴- دانشجویان فعلی دوره کارشناسی ارشد که تا تاریخ ۳۱/۶/۹۴ دانش آموخته می شوند.
۵- دانش آموختگان دانشگاه های آزاد اسلامی، کلیه موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی، پیام نور، جامع علمی – کاربردی و همچنین دانش آموختگان دوره های مجازی، نیمه حضوری، بین الملل، پردیس بین الملل و پردیس خودگردان، اتباع خارجی و فارغ التحصیلان دانشگاه های خارج از کشور مجاز به استفاده از این فراخوان نمی باشند.
۶- پذیرش ازمیان دانش آموختگان دانشگاه های جدول زیر انجام می پذیرد و دانش آموختگان دانشگاه های دیگر مجاز به استفاده از تسهیلات این فراخوان نمی باشند.
۷- اولویت ادامه تحصیل دانشجو در همان رشته تحصیلی مرتبط در دوره کارشناسی ارشد مطابق با جدول رشته ها می باشد.
۸- در صورت انصراف فرد پذیرفته شده، جایگزینی پذیرش نخواهد شد.
۹- تغییر رشته و گرایش پس از قبولی و کسب پذیرش به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.

مدارک لازم:
۱ – تصویر کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه.
۲- یک قطعه عکس ۳×۴ جدید با ذکر مشخصات در پشت آن.
۳ – تصویر مدرک یا گواهی پایان تحصیلات دوره کارشناسی.
۴ – تصویر مدرک یا گواهی پایان تحصیلات دوره کارشناسی ارشد که نمره پایان نامه حتما در آن درج شده باشد (معدل دوره کارشناسی ارشد بدون احتساب پایان نامه و با احتساب نمره پایان نامه باید به تفکیک ارائه شود).
۵ – تصویر ریز نمرات دوره کاردانی (جهت دانشجویانی که دوره کارشناسی آنها به صورت ناپیوسته بوده است).
۶ – تصویر ریز نمرات دوره کارشناسی.
۷ – تصویر ریز نمرات دوره کارشناسی ارشد.
۸- تصویر صفحه اول مقالات متقاضی که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مقالات ISI , ISC به همراه مستندات رتبه مجله ای که در آن چاپ یا پذیرش شده باشد (تصویر جلد مجله الزامی می باشد).
۹- گواهی پذیرش چاپ مقاله برای آن دسته از مقالاتی که در زمان تقاضا به چاپ نرسیده باشند.
۱۰- گواهی رسمی و معتبر دال بر علمی – پژوهشی بودن مجله ای که مقالات متقاضی در آن چاپ شده و یا خواهد شد.

۱۱- تصویر کلیه مقالات ارائه شده در کنفرانس ها، کلیه تالیفات، کتب، فعالیت های پژوهشی داوطلب.
۱۲- گواهی دال بر احراز حدنصاب یکی از آزمون های زبان معتبر (در صورت دارا بودن) مطابق با جدول شماره ۴
۱۳- معرفی نامه از دبیرخانه جشنواره های معتبر علمی (خوارزمی، فارابی، رازی، ابن سینا) برای برگزیدگان جشنواره های علمی.
۱۴- معرفی نامه از دبیرخانه المپیادهای دانشجویی کشور برای دانشجویان دارای رتبه در المپیاد.
۱۵- اصل فیش واریزی جهت هزینه ثبت نام به مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ ریال (یک میلیون ریال) به شماره حساب ۰۱۰۳۰۳۳۹۳۹۰۰۰ بانک ملی، شعبه اقبال کد ۵۰۱ به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه خوارزمی واریز گردد. ضمنا هزینه ی دریافت شده جهت بررسی مدارک بوده و به هیچ عنوان قابل استرداد نخواهد بود.
۱۶- ارائه اصل و یک کپی از فیش واریزی همراه مدارک الزامی می باشد.
۱۷- تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام اولیه و ارسال آن همراه مدارک فوق.

تبصره مهم:
- دانشجویان متقاضی مشروط به اینکه تا تاریخ ۳۱/۶/۹۴ فارغ التحصیل شوند می توانند از تسهیلات فوق استفاده نمایند.
- مدارک داوطلبان و وجه دریافتی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد. به مدارک ناقص و یا پس از مهلت مقرر ارسال شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- دانشکده در رد یا قبول تقاضای داوطلبان از اختیارات لازم برخوردار می باشد.
- ارائه یک نسخه از پایان نامه و نیز نسخه اصل سوابق کلیه فعالیت های آموزشی، پژوهشی و اجرایی داوطلب در زمان مصاحبه الزامی می باشد.
- با توجه به این که ادامه تحصیل در مقطع دکتری به صورت تمام وقت می بباشد. داوطلبان شاغل در وزارتخانه ها، سازما نها و نهادهای دولتی باید قبل از ثبت نام موافقت کتبی و بدون قید و شرط محل کار خود را مبنی بر ادامه تحصیل کسب نمایند.
- پذیرش نهایی داوطلب بطور همزمان از طریق چند دانشگاه و سازمان سنجش آموزش کشور مجاز نیست، مضافا آنکه داوطلب نمی تواند بطور همزمان توسط چندین دانشگاه درخواست پذیرش قطعی نماید.
- بدیهی است تاریخ اعلام شده برای بررسی مدارک (۳۱/۲/۹۴) به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و درخواست های رسیده پس از تاریخ یادشده مورد بررسی قرار نمی گیرد.
- پذیرش دانشجویان به صورت مشروط بوده و پس از تایید سازمان سنجش و مراجع ذیصلاح قطعی می گردد.

- درصورت احراز هرگونه مطلب خلاف واقع در مدارک ارسالی داوطلب در هر مرحله ای، از ادامه تحصیل وی جلوگیری به عمل خواهد آمد و مسئولیت عواقب آن به عهده داوطلب خواهد بود.
- خواهشمند است متقاضیان قبل از تکمیل فرم درخواست شرایط فراخوان را به دقت مطالعه نموده و پس از اطمینان از احراز شرایط نسبت به ارسال مدارک و واریز وجه اقدام نمایند.
- لطفا اصل فیش واریزی را ارسال و کپی آن را نزد خود نگه دارید.

نحوه ثبت نام و ارسال مدارک:
۱- مهلت ارسال مدارک حداکثر تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ خواهد بود.
۲- اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه و همچنین زمان و مکان برگزاری مصاحبه در موقع متقضی از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید لذا از هر گونه تماس غیر ضروری با این دفتر خودداری فرمائید.

دانشجویان واجد شرایط می توانند فرم درخواست را تکمیل و پس از تاییدهای لازم به همراه سایر مدارک و اصل فیش بانکی واریز شده جهت بررسی حداکثر تا پایان وقت اداری ۳۱/۲/۹۴ به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه تحویل داده و یا از طریق پست پیشتاز به آدرس: کرج- خیابان شهید بهشتی- میدان دانشگاه- دانشگاه خوارزمی – ساختمان مرکزی- طبقه اول–راهروی حراست-دفتر استعدادهای درخشان – کد پستی: ۳۱۹۷۹  – ۳۷۵۵۱ ارسال نمایند.
روی پاکت پستی حتما نوشته شود متقاضی پذیرش دکتری بدون آزمون (سهمیه استعدادهای درخشان) در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ در رشته/گرایش:

جداول ارزشیابی داوطلبان بدون آزمون دکتری (Ph.D) دانشگاه خوارزمی

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی

اخبار سایت

نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفندماه 1398 روز جمعه با تدریس استاد مهدی عشقی در تهران برگزار می شود. ++ ++ کارگاه کاربردی پروپوزال نویسی 06 دیماه ماه روز جمعه برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه تهران در 15 شهریور و 05 ، 26 مهر و 03 و 24 آبان ، 02 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه علم و صنعت در 09 و 16 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاههای بقیه الله, تهران در تاریخهای 21 تیر و 15 شهریور ماه 1397 برگزار شد. ++ ++ کارگاه روش تحقیق کاربردی در شرکت سایپا در تاریخهای 9 دیماه 1395 برگزار شد و دوره بعدی در 16 دیماه 1395 برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در دانشگاه مالک اشتر تهران در 31 تیرماه 1396 برگزار شد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 06 خرداد ماه 1395 روز پنجشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد. ++ ++ کارگاه دیگر مقاله نویسی ISI در 20 اردیبهشت ماه 1395 روز دوشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد. ++ ++ بیست و یکمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی با رویکرد روش تحقیق کاربردی و استخراج مقاله در روز جمعه 01 مرداد 95 در تهران برگزار شد. ++ ++ دوره های برگزاری شده در دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران، دانشگاه جامع امام حسین(ع)، و در شهرستانهای، دانشگاه تبریز (سه دوره)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، کالج دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقدس، مرکز جامع روانشناسی استان گیلان (رشت)، اصفهان (باغ زیبای غدیر)، موسسه آموزشی وزارت بازرگانی)شهر زیبای شیراز، تبریز میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، دانشکده فنی حرفه ای سماء دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با شرکت پژوهشگران فعال این شهرها برگزار گردید. ++ امیدواریم شهر بعدی، شهر زیبای شما باشد. ++ وبسایت مقاله نویسی ISI20 ++ ++ فاتح یک قله، به آنجا حمل نشده است.

تبلیغات

مطالب ناب مقاله ای

جدیدترین مطالب (اخبار دکتری - دانشگاهی)

مطالب ویـــــژه

طراحی سایت : شرکت ایفانت | سئو : سایت آمابک