ورود کاربران

حاضرین در سایت

ما 44 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

خوش آمدید به وبسایت تخصصی ISI20 ++ ++ نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفند ماه 1398 برگزار می شود. جهت ثبت نام کافیست نام و نام خانوادگی خود را به شماره همراه 09190735916 پیامکٰ یا واتساپ و یا تلگرام نمایید. "" ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 15 شهریور و 05 و 26 مهر , 03 و 24 آبانٰ، 02 اسفند ماه 1397 و 12 اردیبهشت 1398 در دانشگاه تهران با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 09 اسفند و 16 اسفند 1397 و 18 مهرماه و 02 آبان ماه 1398 ماه در دانشگاه علم و صنعت با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 22 تیرماه 1397 در دانشگاه بقیه الله العظم با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 18 اسفند 1396 در شهر زیبای رشت با تدریس دکتر مهدی عشقی در مرکز جامع روانشناسی استان گیلان برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 01 آذرماه 1396 در شهر زیبای تبریز با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 26 مهرماه 1396 با تدریس دکتر مهدی عشقی در شهر زیبای الیگودرز دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز، استان لرستان برگزار شد. ++ ++ بیست و پنجمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی استاد مهدی عشقی در تاریخ 29 تیر ماه 96 روز پنجشنبه(تعطیل رسمی) برگزار شد. ++ . ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 31 تیرماه 1396 با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه مالک اشتر برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI ++ ++ پایان‌ نامه یا تز یا رساله نوشتاری است که دانشجویان در موضوعی خاص مربوط به رشته تحصیلی خود، برای دریافت مدرک تحصیلی می‌نویسند.

مقاله ها

مقاله چیست؟

     مقاله در لغت به معنای گفتار، مبحث، سخن، قول و فصلی از کتاب یا رساله آمده است و در فرهنگ معین یکی از معانی این کلمه را نوشته ای دانسته شده که درباره موضوعی نویسند.

پیشینه مقاله نویسی در زبان فارسی چندان نیست، درکشور ما مقاله نویسی از نیمه دوم قرن سیزدهم  فراتر نمی رود. درواقع روزنامه و مقاله همزاد هستند، درکشورهای باختری نیز مقاله نویسی نیز به اوایل قرن هفدهم میلادی که نخستین نشریه های دوره ای کشورهای اروپایی انتشار یافت هماهنگ است. ادموندبورک فیلسوف و سیاستمدار انگلستانی روزنامه نگاران را اینگونه مورد خطاب قرار می دهد: " آقایان شما رکن چهارم دمکراسی هستید."

معمولا مقاله به آنگونه از نوشته ها اطلاق میشود، که هدف نویسنده آن بررسی یکی از مسائل علمی، ادبی، اجتماعی، اخلاقی و جز آنها باشد و  بخواهد با پژوهش دقیق و دقت از جوانب امر موضوع را به اثبات رساند، یا نفی کند.

 در حقیقت، مقاله علمي معمولاً در نتيجه پژوهش منطقي، ژرف و متمركز نظري، عملي يا مختلط، به كوشش يك يا چند نفر در يك موضوع تازه و با رويكردي جديد با جهت دستيابي به نتايجي تازه، تهيه و منتشر مي‏گردد. (اعتماد و همكاران، 1381، ص2) چنين مقاله ‏اي در واقع گزارشي است كه محقق از يافته‏ هاي علمي و نتايج اقدامات پژوهشي خود براي استفاده ساير پژوهشگران، متخصصان و علاقه ‏مندان به دست مي‏دهد.

تهيه گزارش از نتايج مطالعات و پژوهش‏هاي انجام شده، يكي از مهم‏ترين مراحل پژوهشگري به شمار مي‏رود؛ زيرا اگر پژوهشگر نتواند دستاوردهاي علمي خود را در اختيار ساير محققان قرار دهد، پژوهش او هر اندازه هم كه مهم باشد، به پيشرفت علم كمكي نخواهد كرد؛ چون رشد و گسترش هر عملي از طريق ارائه و به هم پيوستن دانشِ فراهم آمده از سوي فردفرد انديشمندان آن علم تحقق مي‏يابد.

همان طور كه پژوهشگر پيش از اقدام به پژوهش، نيازمند توجه و بررسي يافته‏ هاي علمي پژوهشگران قبل از خود است تا بتواند يافته ‏هاي علمي خود را گسترش بخشد، ديگران نيز بايد بتوانند به يافته ‏هاي پژوهشي او دسترسي پيدا كنند و با استفاده از آنها فعاليت‏هاي علمي خود را سازمان داده، در ترميم و تكميل آن بكوشند.

از امتيازهاي مهم يك مقاله مي‏توان به مختصر ومفيد بودن، بِروز بودن و جامع بودن آن اشاره كرد؛ زيرا محقق مي‏تواند حاصل چندين ساله پژوهش خود در يك رساله، پايان‏ نامه، پژوهش، يا حتي يك كتاب را به اختصار در يك مقاله علمي بيان كند تا پژوهشگران ديگر بتوانند با مطالعه آن مقاله از كليات آن آگاهي يابند و در صورت نياز بيشتر، به اصل آن تحقيقات مراجعه كنند.

بدين منظور، امروزه نشريات گوناگوني در زمينه ‏هاي مختلف علمي- پژوهشي نشر مي‏ يابد و مقاله‏ هاي به چاپ رسيده در آنها، اطلاعات فراواني را در اختيار دانش پژوهان قرار مي‏دهند.

لازم است محققان با شيوه تدوين مقالات علمي آشنا باشند تا بتوانند با استفاده از شيوه ‏هاي صحيح، با سهولت، نتايج تحقيقات و مطالعات خود را به صورت مقاله در اختيار علاقه ‏مندان قرار دهند.

نوشتن مقاله مستلزم رعايت اصولي در ابعاد مختلف محتوايي، ساختاري و نگارشي است.

نظرات   

 
0 # ... 1399-07-16 05:39
سلام من دانش آموز پایه هشتم هستم علاقه زیادی به درس زیست شناسی دارم من می خواستم مقاله بنویسم آیا باید برای نوشتن مقاله باید بخش زیست بقیه کتاب های سال های بعد رو هم بخونم؟ :-*
پاسخ
 
 
0 # مهتا 1399-04-25 05:42
سلام ،من فارغ التحصیل مقطع کارشناسی هستم و تصمیم دارم که برای ارشد در دانشگاه های خارج از کشور اپلای کنم،میخواهم برای اینکه بورس شوم رزومه درسی ام را قوی کنم و انها راهی که بفکرم میرسه نوشتن مقاله است میشه راهنماییم کنین که از کجا باید شروع کنم و اینکه ایا واقعا تاثیر مثبتی داره؟اگرکه موفق به نوشتن مقاله نشدم ، نوشتن ریویو خوبه یل کار دیگه ای انجام بدم
ممنون میشم اگرکه راهنماییم کنید.

------
سلام
شرکت در کارگاه مقاله بهترین و سریعنرین راه ممکن به نظر ماست.--مدیر
پاسخ
 
 
0 # مهسا 1398-08-17 21:18
سلام وقت بخیر
من دانشجوی کارشناشی سال ۹۸ رشته عمران هستم .خیلی دوست دارم مقاله مفید و کاربردی درمورد یکی از گرایش های رشته ام داشته باشم و همینطور به واسطه ان سطح علمیم بالا رود و همچنین نیت دارم برای فوق اپلای کنم لطفا میشه من رو درمورد اپلای کردن و تاثیر مقاله ها در ان و شرایط مقاله نویسی یاری کنید
ممنونم
پاسخ
 
 
-1 # مهدی 1398-08-18 06:34
سلام مهسا

مقاله نوشتن خوبه به شرطی اینکه پایه قوی داشته باشی.
با توجه به اینکه هنوز در مرحله یادگیری دروس پایه و تخصصی هستین نوشتن ماله براتون بخواد اپلای خوبی داشته باشه کمی بدیهی نیست چون همه اساتید میدونن که ارزش فهم دروس کارشناسی و داشتن دید عمرانی فعلا در تو بوجود نیامده است. این فکر از ترم شش هفت کارشناسی در همه بچه ها شکل میگیره. اون موقع اقدام بکنید با کمی زحمت میتونید مقاله مناسب با همکاری یکی از اساتید بنویسید.
فعلا عجله نکنید.

موفق باشید
مهدی عشقی
پاسخ
 
 
-2 # نفیسه 1397-08-19 08:42
سلام من کارشناسی مهندسی صنایع دارم ودارم واسه ارشد میخونم که قبول بشم البته بیشتر زبان میخونم چون میخوام اپلای بدم ولی میخوام مقاله داشته باشم که رزومه ی بهتری داشته باشم لطفا راهنماییم کنید و بگید چجوری آموزش مقاله نویسی میدید
پاسخ
 
 
0 # مهدی 1398-08-18 06:41
سلام مهسا

نگارش مقاله با توجه به یک کار اساسی است باید با یک فرد قوی مثل یکی از اساتید شروع به کار کنی و این فرصت اساتید اصولا در ارشد فراهم هست و میتونی شروع کنی.
به تنهایی کمی سخت است. و باعث سردرگمی تون میشه و باید کارتون در نظارت یک استاد باشه تا بهتون گوشزد کنه تا به نتیجه برسی.

آموزش مقاله نویسی یه فرآینده و در این کارگاهها اصول علاوه بر ساختار و نگارش، داشتن دید پژوهشی هم سعی می شود به پژوهشگر آموزش داده بشه تا اگه فردی دسترسی به استاد نداشت بتونه کار تحقیقی اش رو خودش به اتمام برسونه.

موفق باشید
مهدی عشقی

موفق باشید
مهدی عشقی
پاسخ
 
 
0 # احسان ^_^ 1397-07-27 15:56
سلام و خسته نباشید
ترجمه مقالات انگلیسی و خارجی به فارسی آیا مقاله نویسی محسوب میشن؟؟
یعنی واسه نوشتن و ثبت مقاله میشه از مقالات خارجی که تو کشور هنوز نوشته نشده ترجمه کرد و تو سمینار و همایش شرکت کرد؟؟؟ و بعد به مجله ها داد؟
پاسخ
 
 
0 # مهدی 1398-08-18 06:43
سلام احسان

نه خیر اون یه کار ترجمه هست و لاغیر حتی در کشور انجام نشده باشه.
کار و موضوع جدید علمی باید تک باشه و این تک بودن میتونه به اندازه اپسیلون باشه اما اثر گذار.

موفق باشید
مهدی عشقی
پاسخ
 
 
+1 # Gom Shahrvand 1397-03-13 22:09
سلام
بنده دانشجوکاردانی مدیریت حرفه ایی کسب و کار هستم
درحال حاضر دارای دو شغل هستم
از اونجا که با دانشجوهای دیگر مدام در حال گفتگو هستم
غالبا دانشجو ها برای راه اندازی یک شغل دچار مشکل هستند
بنده بر این شدم بر اساس دروسی که پاس کردیم
که نحوه درست راه اندازی یک شغل است یک مقاله بنویسم
که دغدغه یا ترس را از راه اندازی یک شغل یا ایده بنویسم
خواهشمندم راهنمایی کنید
پاسخ
 
 
-1 # مهدی 1397-03-15 06:48
سلام
دوست عزیز، کاردانی و کارشناسی مرحل یادگیری و آموزش هستند و مطالب زیادی باید ببینی و یاد بگیری که از حوزه آموزش بیرون بیایی و این با زمان قابل حل هست. قطعا تفکرت وقتی کارشناسی رو بگیری و وارد ارشد بشی عوض خواهد شد و طرز نگاه و تفکرتون باعث میشه به صورت کاملا علمی به حوزه کسب و کار نگاهی خواهی انداخت.
این موضوعت رو سعی کن تا ورود به ارشد حلاجی علمی کنید و هر روز اطلاعات علمی بیشتری براش بدست بیارین.
موفق باشید
مهدی عتشقی
پاسخ
 
 
-1 # نرگس 1396-09-04 19:08
سلام من راستش میخواستم تو جشنواره خوارزمی و در بخ مقاله اش ثبت نام کردم ولی نمی دونم چطوری شروع کنم :sad: :sad: :sad:
پاسخ
 
 
-3 # مهدی 1397-03-15 06:39
سلام نرگس
مقاله نویسی یک فرآیند هست با یک روز نمیشه.
فرآیندش اینه که اول بیس لازم رو داشته باشین مثلا حداقل دانشجوی ارشد باشین و با موضوعاتی روبرو شده بشین که علاقه مند باشین.
بقیه مراحل دیگه سخت نیست موضوعاتی (علی الخصوص لاتین) رو تحقیق میکنی و جدیدترین مطالب و موضوعات اون حوزه مورد علاقه ات رو در میاری و سپس با اصول استاندارد نگارش که میشه یه روزه یاد گرفت می نویسی و می فرستی به مجلات و جشنواره ها و ...
موفق باشید
مهدی عشقی
پاسخ
 
 
+4 # علی بالا 1396-07-21 12:36
مقاله نویس باید اول از همه از درک بالایی برخوردار باشد برای درکی بالاتر باید کتابهای غیر درسی با محتوای مشخص خوند تا از چیزهایی سر در بیاری ببینی مردم دنیا برای این موضوع این عنوان تا الان چه گفته مثلا در مورد دین یا در مورد عرفان یا در مورد روان شناسی بخوای مطلبی بنویسی باید اول ببینی دنیا در این زمینه چه اطلاعاتی داده و دارد با این شیوه مقاله نمیشه باید از ذهنیت بالاتری برخوردار بود
پاسخ
 
 
0 # س. کرم نژاد 1396-04-18 02:16
با سلام و درود
به نظر میرسد در تمامی مقالات، مقاله باید در زمینه علمی و توسط یک دانشجوی سطح بالای آکادمیک نوشته و ارایه شود و مقالات غیر از این چهار چوب تقریبا وجود ندارند و یا خیلی به ندرت نوشته میشوند و احتمالا کمتر کسانی از بودن و وجود همچون مقالاتی اطلاع دارند
اما با توجه به اینکه صنعت کشور نیاز به مقالات غیر نظری و کاربردی تر دارد تا بتواند در کشورهای همسایه و حتی کشورهای دورتر با ایجاد بازار کار واشتغال ،برای خیل جوانان تحصیلکرده را فراهم آورد
با این دیدگاه ،ضرورت نوشتن مقالات صرفا علمی اهمیت خود را از دست داده و نوشتن مقالات صنعتی و کاربردی بیشتر از پیش نمایان میشود
اما مشکلی وجود دارد !
معمولا فقط دانشجویان و دانشمندان مقاله مینویسند ! و معمولا این افراد کار صنعتی و عملی انجام نمیدهند !
پس لازم است با نوشتنه شدن مقالات کاربردی از طرف افراد غیر آکادمیک، به حلقه مفقوده بین صنعت و دانشگاه بیشتر نزدیک شویم
البته همه ما میدانیم که توضیح این موضوع خود به یک مقاله چندین صفحه ای نیاز داردو امید است اشکالات بنده در اثر این اختصار را ببخشند و با نوشتن نظرات و راهکارها و پیشنهادات در زمینه نوشتن این چنین مقالاتی کمک بزرگی به اشتغال جوانان عزیز داشته باشند
بنده در نظر دارم در زمینه اشکالات طراحی رو پوشها ی عایق توربینهای گازی 160 مگا واتی زیمنس که بیشتر در کشورهای اسیا و آمریکای جنوبی و آفریقا نصب و استفاده میشود مقاله ای بنویسم و امیدوارم که مرا یاری نمایید
باسپاس از تحملتان
پاسخ
 
 
0 # رها 1396-04-12 07:04
سلام تو مقاله نویسی بخشی هست به نام (چکیده).
می شه دربارش توضیح دهید؟ :roll: :roll:
پاسخ
 
 
-3 # گردافرید اکبرزاده 1396-03-26 12:36
سلام من دانش اموز سال نهم هستم وتصمیم جدی دارم که مهندس بشم وبرای تحصیلات تکمیلی برم خارج از کشور ادامه بدم شنیدم که برای رفتن به دانشگاه های خارج از کشور و ادامه تحصیل باید مقاله های زیادی بنویسم میخوام بدونم از کجا و چطور این کار رو از الان شروع کنم با تشکر

---
سلام
پاسخ سئوال شما در سئوال قبلی توسط استاد داده شده است. همان کار برای شما کافیست.--مدیر
پاسخ
 
 
-1 # persian boy 1396-07-25 17:36
شما فعلا بشین کنکورتو بخون ببین دانشگاه قبول میشی اصلا؟ بعد که با مفاهیم دانشگاهی رشته ات آشنا شدی شروع کن مقاله بده...الان زوده
پاسخ
 
 
-2 # نرجس 1396-03-25 15:08
سلام... من دانش آموز کلاس هفتم هستم و تازه وارد این بحثا شدم علاقم به تجربی خیلی خیلی زیاده ولی در کتارش ریاضیم خیلی برام مهمه و دوسش دارم...راستش اونطور که باید و شاید درباره ی مقاله نویسی نمیدونم...از بقیه شنیدم مقاله نویسی برای دوره ی دانشگاه و بورس گرفتن خیلی مفیده به خاطر همین دوست دارم یه مقاله ی پر محتوا و مفید بنویسم.... خواهشا کمکم کنین میخوام بدونم باید چیکار کنم و دنبال چه جور موضوعاتی برم...
پاسخ
 
 
-2 # مهدی 1396-03-25 19:51
سلام نرجس
خیلی خوشحالم علاقمند مقاله هستید.
اما یادتون باشه نوشتن مقاله سطح بالا نیازمند مهارت و توانمندی است که از کتابهای درسی دوره راهنمایی شروع میشه و تا آخر فوق لیسانس و دکتری ادامه می یابد.
پس با این حساب در این دوره باید شما مطالب کتابهای درسی ات رو خوب خوب بخونی تا با سواد شوی. وقتی باسواد شدی وارد مرحله نوشتن مقاله خوب خواهی شد. وقتی مطالب کتابهای درسیت رو خوب نخونی تا کارشناسی ارشد قطعا در نوشتن مقاله به مشکل بر میخوری.
پس الان به فکر تقویت خودت باش و پله به پله به مراحل بالا بیا. خوب گفتی ریاضی هم علاقمندی سعی کن مطالب و مفاهیم ریاضی و علوم تجربی رو خوب خوب یاد بگیری تا در اینده فردی مفید برای جامعه باشی شک نکن میتوانی.
بله این شنیدنهای تو درسته ولی موقعی ارزشمند هست که توانمند باشی و این توانمندی تو موقعی خودش رو نشون میده که وارد فوق لیسانس شوی و مطالب و دروست رو واقعا فهمیده باشی.
موفق باشید
مهدی عشقی
پاسخ
 
 
0 # عسل 1396-03-07 17:49
سلام یه مقاله میخوام ک استاندارد باشه موضوعش مهم نیست

---
سلام و سپاس. ما آموزش میدهیم خودتون شروع کنید و بنویسید و برای کسی مقاله نمینویسیم.--مدی ر
پاسخ
 
 
-1 # انجام پایانامه ارشد 1396-01-19 09:45
مطلبتون مفید بود. با تشکر
پاسخ
 
 
-1 # مائده 1395-12-19 19:44
سلام من میخوام به وسیله ی یه مقاله ی خوب از ایران برم ولی نمیدونم چجوری شروع کنم?
پاسخ
 
 
-2 # محمدرضا جعفرزاده 1395-11-25 11:42
سلام من هنوز يه دانش آموز دوره ي هفتم هستم و در آخراي سوم راهنمايي رشته ي تجربي رو انتخاب ميكنم خيليا ميگن وقتي از كنكور قبول شدي بايد يه مقاله بنويسي و بدي به دانشگاهت تا تورو قبولت كنن ولي من هنوز نميدونم مقاله چيه ميشه برام توضيح بديد .
پاسخ
 
 
-1 # مهدی 1395-11-25 20:07
سلام محمدرضای عزیزم
از اینکه یک دانش آموز مستعدی چون شما از این حقیر سئوال پرسیده خیلی خوشحال شدم. از اینکه در این فضا هستید هم خیلی خوشحال شدم.
اما محمدرضا جان
به حرفام گوش بده و بهش عمل کن چرا که دوست دارم روزی تو رو دیدم یک دانشمند تمام عیار ببینمتون. پس نکن نصایح مرا فراموش:

اولا الان درست رو خوب بخون. چون علاقه به تجربی داری پس لازمه که به سه تا درس اهمیت ویژه ای بدهی نه اینکه به درسهای دیگه اهمیت ندهی چرا هر کدوم از دروس اهمیت خاص خودش رو دارند.
ریاضی و علوم و زبان انگلیسی
در کنارش به عنوان یک مسلمان خوب باید به هدیه و فارسی و عربی هم اهمیت بدهی چرا که این درسها هم کمک کننده ویژه محسوب میبشوند. البته دروس تاریخ هم برای زندگی ات خوبه و همچنین دیگر دروست رو مشتاقانه بخون.
وقتی وارد دانشگاه در رشته دلبخواه خودت شدی تازه باید دروس دوره لیسانس رو هم خیلی خیلی خیلی خوب بخونی که واقعا دوره لیسانس یک دوره سرنوشت ساز برای کسانی هست که بخوان در آینده رشد کنند و دانشمند شوند و لازمه اش اینه که پایه لیسانس خوب داشته باشی و قوی باشی .(همیشه نمره خوب برگ برنده نیست بلکه یادگیری خوب درس برگ برنده هست اگر یادبگیری و نمره خوب هم بگیری نور علی نور میشود).
وقتی دوره لیسانست تموم شد وارد دوره فوق لیسانس میشوی و اونجاست که مقاله نوشتن ارزش داره و اگر وارد دکتری بخواهی بشوی مقاله داشته باشی اونوقت اساتید عاشقانه تو را به عنوان دانشجوی دکتری پذیرش خواهند کرد و اینجاست بعد از فارغ التحصیلی فردی ممتاز , موفق و موثر در جامعه خواهی بود. یادت باشه ما در کشورمون انسانهای شریفی هم داریم با لیسانس هم آدمهای موفق هستند پس باید تلاش کنی فردی موفق باشی.
پس همین درسهایت رو خوب بخون و خوب یاد بگیر یاد بگیر یاد بگیر و لازمه اش تمرین تمرین تمرین یعنی عمل کردن به آنهاست.
موفق و موید باشید
مهدی عشقی
پاسخ
 
 
+2 # مهسااا 1395-08-15 12:12
سلام. من میخوام تازه شروع به مقاله نویسی کنم و کاملا گیجم. اگر ممکنه کمی راهنماییم کنید. ممنون.
پاسخ
 
 
+2 # مهدی 1395-08-15 20:32
سلام مهسا
چون تازه کار هستید این چیز طبیعی است. خوب وقتی برای اولین بار میخواهی در مورد چیزی مطلب علمی بنویسید طبیعتا گیج کننده هست.
برای اینکار شما میتونید برای سرگرمی و آشنایی از مقالات چاپ شده شروع کنید در حقیقت مطالعه اینها شما رو آروم آروم در خط مقاله قرار میدهد. یادتون باشه یک موضوع کلی برای خود متصور بشوید و در اون راستا مقالات رو بخونید تا جهت دار باشه کارتون. طبیعتا برای اولین بار و یا دومین شما قادر نخواهید بود همه اون مطالب مقاله رو بفهمید چرا که اگر اینگونه بود دیگه همه مقاله نویس میشدند. همین روال رو ادامه دهید تا مطالبی گسسته در ذهن شما پدیدار خواهد شد که در اینجا استاد راهنمای عالم میتونه جهت شما رو در راستای مفید علمی سوق بده و کمک حالتون باشه. اگر نه میتونید از دوستان آگاه و کسانی که مقاله داده اند راهنمایی بگیرید تا متوجه قضیه شوید. در غیر اینصورت میتونید از کارگاه یکرزه سایت که بنده حضور دارم استفاده نمایید که شک ندارم یک روزه به تموم سئوالاتت پاسخ داده میشه و از نگرانی در میایید.
موفق باشید
مهدی عشقی
پاسخ
 
 
-6 # amirtab 1395-08-08 19:38
با سلام
من دانشجوی ارشد مدیریت دولتیم و چون واسه دوره دکتری میخوام به خارج ایران برم میخوام مقله خوب بنویسم ولی اصلا نمیدونم چطور باید بنویسم و چه باید بکنم ممنون میشم اگه کامل راهنماییم کنید.

----
سلام. بی اغراق عرض میکنم که از کارگاه استاد عشقی که در یک روزه در همین وبسایت با ظرفیت حداکثر 15 نفر برگزار میشه میتونه خیلی از مشکلات و ابهامات و همین سئوالات تون رو به وضوح حل کنه.--مدیر
پاسخ
 
 
-1 # شبنممم 1395-07-14 18:30
سلام
من می خوام دوره مقاله نویسی شرکت کنم. رشته من هم علوم پایه هست ولی یه مشکلی که دارم اینه که حتما باید تا قبل مهر ماه این دوره رو بگذرونم تا با استاد راهنما هماهنگ باشم. ایشون چه زمانی دوره مقاله نویسی رو برگزار می کنن؟

--سلام--فعلا 23 مهرماه روز جمعه کارگاه برگزار میشه.---مدیر
پاسخ
 
 
+1 # زهرا 1395-06-13 10:12
سلام من میخوام تازه شروع کنم اصلا نمیدونم چجور. لطفاکمکم کنین

----
سلام لطفا سئوالتون رو در قسمت مشاوره بپرسید تا خود استاد عشقی پاسخ دقیق بدهند.--مدیر
پاسخ
 
 
-1 # جواد محمدی 1395-03-31 01:40
آقا خیلی ممنونم دمتون گرم
پاسخ
 
 
-1 # mehri 1394-11-25 08:35
سلام.خسته نباشید.من رشتم صنایع غذاییه.مقاله ای از پایان نامم استخراج و لاتین کردم.به علت عجله ای که دارم و زمان کمی که تا مصاحبه مونده یه مجله خوب خارجی که زود جواب بده لطفا بهم معرفی کنید.اگر پولی ها زودتر جواب میدن مشکلی نیست.یه سوال دیگه حتما مجله ای که مقاله توش چاپ میشه باید تخصصی باشه تا ارزش داشته باشه؟مثلا این ژورنال در چه سطحیه و ایا به درد رشته صنایه غذایی میخوره؟ journal of current reserch in science
پاسخ
 
 
-1 # علی اصغر 1393-10-05 22:43
خوب
پاسخ
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی

اخبار سایت

نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفندماه 1398 روز جمعه با تدریس استاد مهدی عشقی در تهران برگزار می شود. ++ ++ کارگاه کاربردی پروپوزال نویسی 06 دیماه ماه روز جمعه برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه تهران در 15 شهریور و 05 ، 26 مهر و 03 و 24 آبان ، 02 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه علم و صنعت در 09 و 16 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاههای بقیه الله, تهران در تاریخهای 21 تیر و 15 شهریور ماه 1397 برگزار شد. ++ ++ کارگاه روش تحقیق کاربردی در شرکت سایپا در تاریخهای 9 دیماه 1395 برگزار شد و دوره بعدی در 16 دیماه 1395 برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در دانشگاه مالک اشتر تهران در 31 تیرماه 1396 برگزار شد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 06 خرداد ماه 1395 روز پنجشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد. ++ ++ کارگاه دیگر مقاله نویسی ISI در 20 اردیبهشت ماه 1395 روز دوشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد. ++ ++ بیست و یکمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی با رویکرد روش تحقیق کاربردی و استخراج مقاله در روز جمعه 01 مرداد 95 در تهران برگزار شد. ++ ++ دوره های برگزاری شده در دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران، دانشگاه جامع امام حسین(ع)، و در شهرستانهای، دانشگاه تبریز (سه دوره)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، کالج دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقدس، مرکز جامع روانشناسی استان گیلان (رشت)، اصفهان (باغ زیبای غدیر)، موسسه آموزشی وزارت بازرگانی)شهر زیبای شیراز، تبریز میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، دانشکده فنی حرفه ای سماء دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با شرکت پژوهشگران فعال این شهرها برگزار گردید. ++ امیدواریم شهر بعدی، شهر زیبای شما باشد. ++ وبسایت مقاله نویسی ISI20 ++ ++ فاتح یک قله، به آنجا حمل نشده است.

تبلیغات

مطالب ناب مقاله ای

جدیدترین مطالب (اخبار دکتری - دانشگاهی)

مطالب ویـــــژه

طراحی سایت : شرکت ایفانت | سئو : سایت آمابک