ورود کاربران

حاضرین در سایت

ما 14 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

خوش آمدید به وبسایت تخصصی ISI20 ++ ++ نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفند ماه 1398 برگزار می شود. جهت ثبت نام کافیست نام و نام خانوادگی خود را به شماره همراه 09190735916 پیامکٰ یا واتساپ و یا تلگرام نمایید. "" ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 15 شهریور و 05 و 26 مهر , 03 و 24 آبانٰ، 02 اسفند ماه 1397 و 12 اردیبهشت 1398 در دانشگاه تهران با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 09 اسفند و 16 اسفند 1397 و 18 مهرماه و 02 آبان ماه 1398 ماه در دانشگاه علم و صنعت با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 22 تیرماه 1397 در دانشگاه بقیه الله العظم با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 18 اسفند 1396 در شهر زیبای رشت با تدریس دکتر مهدی عشقی در مرکز جامع روانشناسی استان گیلان برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 01 آذرماه 1396 در شهر زیبای تبریز با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 26 مهرماه 1396 با تدریس دکتر مهدی عشقی در شهر زیبای الیگودرز دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز، استان لرستان برگزار شد. ++ ++ بیست و پنجمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی استاد مهدی عشقی در تاریخ 29 تیر ماه 96 روز پنجشنبه(تعطیل رسمی) برگزار شد. ++ . ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 31 تیرماه 1396 با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه مالک اشتر برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI ++ ++ پایان‌ نامه یا تز یا رساله نوشتاری است که دانشجویان در موضوعی خاص مربوط به رشته تحصیلی خود، برای دریافت مدرک تحصیلی می‌نویسند.

قانون مقابله با تقلب علمی و پیشگیری

معاون حقوقی وزارت علوم :

آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب علمی تدوین شد

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم از تدوین آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب علمی خبرداد.

به گزارش وبسایت مقاله نویسی ISI20 به نقل از مهر، محمد روشن در برنامه خبر ۲۰ شبکه خبر شبکه چهار حضور یافت این برنامه با توجه به حذف ۲۶ مقاله ایرانی از انتشارات الزویر به این موضوع پرداخت که قانون پیشگیری و مقابله با تقلب علمی دراین خصوص چه تمهیداتی را پیش بینی کرده است.

روشن دراین خصوص گفت: قانون پیشگیری و مقابله با تقلب علمی در تهیه آثار علمی مرداد ماه سال جاری به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و برای کسانی که مرتکب تقلب در تهیه آثار علمی شوند، حسب مورد مجازات هایی را در نظر گرفته است.

حذف امتیازاتی که از تخلف حاصل شده است

وی ادامه داد: البته بستگی دارد که شخص حقیقی باشد یا حقوقی، در مواردی که موسسه و پایگاه الکترونیکی ایجاد شده باشد و به کمک تبلیغات موسسات این اقدامات صورت گیرد مجازات ها شدیدتر خواهد بود. البته برای دانشجویان و استادان و کارمندانی که مرتکب چنین تخلفی شوند هر گونه امتیاز مادی و معنوی که به موجب این مقاله ها دریافت کرده باشند از آنها سلب می شود.

محرومیت دانشجویان متخلف از اخراج تا محرومیت ۵ ساله از کنکور

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم ادامه داد: براساس قانون تازه تصویب شده و براساس قانون مقررات انتظامی هیات علمی دانشگاه ها مصوب سال ۶۴، به صورت مثال می توان، یک استاد را از احضار و تذکر شفاهی تا اخراج از خدمات دولتی به صورت دایم محکوم کرد و یا دانشجویی که مرتکب چنین تخلفی شده باشد را می توانیم براساس آیین نامه انضباطی دانشجویان که در سال ۷۴ به تصویب رسیده است مشمول مجازات تنبیهی کنیم، می توان وی را اخراج آموزشی کرده و حتی  از شرکت در آزمون های مختلف ورودی به دانشگاه ها تا ۵ سال محروم کنیم. طبیعی  است اگر به موجب این اقدامات، به فردی مدرکی ارائه شده باشد به صورت امتیازی، همه این موارد قابل لغو و ابطال است.

ثبت پایان نامه  و رساله ها قبل از دفاع در ایرانداک

وی درباره نگاشت آیین نامه اجرایی قانون پیشگری و مقابله با تقلب علمی گفت: براساس تبصره ۷ ماده واحده مصوب، پیشگیری در دو محور، قابلیت انجام دارد، یکی ترویج  فرهنگ احترام به حقوق مالکیت فکری و دیگری الزام به نظارت های دقیق از طریق اعمال تبصره ۹.

روشن افزود: ما الزام کردیم زمانی که پروپوزال ارائه می شود، حتما در ایرانداک ثبت و همانند جویی شود، پایان نامه و رساله قبل از دفاع، دوباره در ایرانداک ثبت شده و همانند جویی صورت گیرد. علاوه براین، هرگونه پرداخت مالی به استاد مشاور و داور را موکول کردیم به ارزیابی که از طریق همانندجوهای مختلف انجام می شود. اعمال مجازت های انتظامی و کیفردهی افرادی که دچار چنین تخلف هایی می شوند باز از عوامل عبرت آموز و پیشگیرانه است.

 آیین نامه اجرایی قانون پیشگری و مقابله با تقلب علمی تدوین شد

روشن افزود: اما درباره اینکه وزارت علوم برای تدوین آیین نامه چه کاری انجام داده است شاید بتوان گفت که بیشترین اهتمام را وزارت علوم تا کنون داشته به محض اینکه قانون ابلاغ شد کمیته هایی در وزارت علوم با همکاری دانشگاه های مختلف، معاونان دانشگاه ها و موسسات ذی ربط تشکیل شد همچنین در شورای معاونینی که شنبه گذشته برگزار شد این آیین نامه طرح شد و اصلاحاتی انجام گرفت و آماده ارسال به وزارت بهداشت و دادگستری است تا آنها نیز نظرات خود را ارائه کنند و سپس تقدیم به هیات وزیران شود.

 معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم افزود: ۲۱ شهریور این قانون در روزنامه رسمی کشور چاپ شد و ۱۵ روز بعد انتشار لازم اجرا است ما نیز ۳ ماه فرصت داشتیم و در زمان معین آن را به اتمام رسانده وبه وزارت بهداشت و دادگستری هم ارسال کردیم امیدواریم آنها هم به فوریت نظر خود را بدهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی

اخبار سایت

نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفندماه 1398 روز جمعه با تدریس استاد مهدی عشقی در تهران برگزار می شود. ++ ++ کارگاه کاربردی پروپوزال نویسی 06 دیماه ماه روز جمعه برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه تهران در 15 شهریور و 05 ، 26 مهر و 03 و 24 آبان ، 02 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه علم و صنعت در 09 و 16 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاههای بقیه الله, تهران در تاریخهای 21 تیر و 15 شهریور ماه 1397 برگزار شد. ++ ++ کارگاه روش تحقیق کاربردی در شرکت سایپا در تاریخهای 9 دیماه 1395 برگزار شد و دوره بعدی در 16 دیماه 1395 برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در دانشگاه مالک اشتر تهران در 31 تیرماه 1396 برگزار شد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 06 خرداد ماه 1395 روز پنجشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد. ++ ++ کارگاه دیگر مقاله نویسی ISI در 20 اردیبهشت ماه 1395 روز دوشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد. ++ ++ بیست و یکمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی با رویکرد روش تحقیق کاربردی و استخراج مقاله در روز جمعه 01 مرداد 95 در تهران برگزار شد. ++ ++ دوره های برگزاری شده در دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران، دانشگاه جامع امام حسین(ع)، و در شهرستانهای، دانشگاه تبریز (سه دوره)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، کالج دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقدس، مرکز جامع روانشناسی استان گیلان (رشت)، اصفهان (باغ زیبای غدیر)، موسسه آموزشی وزارت بازرگانی)شهر زیبای شیراز، تبریز میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، دانشکده فنی حرفه ای سماء دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با شرکت پژوهشگران فعال این شهرها برگزار گردید. ++ امیدواریم شهر بعدی، شهر زیبای شما باشد. ++ وبسایت مقاله نویسی ISI20 ++ ++ فاتح یک قله، به آنجا حمل نشده است.

تبلیغات

مطالب ناب مقاله ای

جدیدترین مطالب (اخبار دکتری - دانشگاهی)

مطالب ویـــــژه

طراحی سایت : شرکت ایفانت | سئو : سایت آمابک