ورود کاربران

حاضرین در سایت

ما 28 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

خوش آمدید به وبسایت تخصصی ISI20 ++ ++ نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفند ماه 1398 برگزار می شود. جهت ثبت نام کافیست نام و نام خانوادگی خود را به شماره همراه 09190735916 پیامکٰ یا واتساپ و یا تلگرام نمایید. "" ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 15 شهریور و 05 و 26 مهر , 03 و 24 آبانٰ، 02 اسفند ماه 1397 و 12 اردیبهشت 1398 در دانشگاه تهران با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 09 اسفند و 16 اسفند 1397 و 18 مهرماه و 02 آبان ماه 1398 ماه در دانشگاه علم و صنعت با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 22 تیرماه 1397 در دانشگاه بقیه الله العظم با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 18 اسفند 1396 در شهر زیبای رشت با تدریس دکتر مهدی عشقی در مرکز جامع روانشناسی استان گیلان برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 01 آذرماه 1396 در شهر زیبای تبریز با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 26 مهرماه 1396 با تدریس دکتر مهدی عشقی در شهر زیبای الیگودرز دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز، استان لرستان برگزار شد. ++ ++ بیست و پنجمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی استاد مهدی عشقی در تاریخ 29 تیر ماه 96 روز پنجشنبه(تعطیل رسمی) برگزار شد. ++ . ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 31 تیرماه 1396 با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه مالک اشتر برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI ++ ++ پایان‌ نامه یا تز یا رساله نوشتاری است که دانشجویان در موضوعی خاص مربوط به رشته تحصیلی خود، برای دریافت مدرک تحصیلی می‌نویسند.

فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون ۹۴ دانشگاه شهید باهنر کرمان

فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون ۹۴ دانشگاه شهید باهنر کرمان

دانشگاه شهید باهنر کرمان در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ اقدام به پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان می نماید.

 به اطلاع می رساند دانشگاه شهید باهنر کرمان در نظر دارد براساس آئین نامه شماره ۲۱/۶۷۲۷۲  مورخ ۱۳۹۳/۰۴/۱۸ و اصلاحیه شماره ۲۱/۲۳۷۲۰۰  مورخ ۹۳/۱۲/۱۶  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبات مورخ ۱۳۹۴/۰۲/۱۵  شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه از طریق ارزیابی سوابق علمی، پژوهشی و انجام مصاحبه از متقاضیان واجد شرایط ، برای سال تحصیلی -۹۵ د ۹۴ ر رشته/گرایش های روزانهای که در دفترچه انتخاب رشته اعلام شده است اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری نماید.

شرایط داوطلبان به شرح ذیل می باشد :
الف – شرایط عمومی :

  1. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. متعهد به قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی ایران.
  3.  نداشتن ممنوعیت تحصیل به تشخیص مراجع ذیصلاح .
  4. دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد معتبر و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از یکی از دانشگاه های داخل کشور .

تبصره  ۱:  دانش آموختگان دانشگاه های آزاد اسلامی، موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی، پیام نور، جامع علمی – کاربردی و همچنین دانش آموختگان دوره های مجازی، نیمه حضوری، بین الملل، پردیس بین الملل و پردیس خودگردان، مجاز به ورود در دوره های دکتری بدون آزمون نمی باشند .

تبصره ۲:  دانش آموختگان اتباع خارجی و فارغ التحصیلان دانشگاه های خارج از کشور، مجاز به استفاده از این آیین نامه برای ورود بدون آزمون به دوره دکتری نیستند .

ب – شرایط اختصاصی :

  1.  دارا بودن حداقل میانگین کل ۱۶ در مقطع کارشناسی و یا قرار گرفتن رتبه متقاضی جزء ۱۰ درصد اول هم ورودی رشته خود در دانشگاه محل تحصیل .
  2. دارا بودن حداقل میانگین کل ۱۷ بدون احتساب نمره پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد و یا قرار گرفتن رتبه متقاضی جزء ۱۰ درصد اول هم ورودی رشته خود در دانشگاه محل تحصیل
  3. تاریخ فراغت از تحصیل متقاضی در مقطع کارشناسی ارشد ۱۳۹۲/۰۲/۰۵  به بعد باشد.
  4. دانشجویان نیمسال آخر، چنانچه تا قبل از ۳۱ شهریور ۹۴ بتوانند از پایان نامه خود دفاع نمایند، مجاز خواهند بود با رعایت سایر شرایط و با ارائه مدارک لازم در این فراخوان شرکت نمایند .
  5.  دارا بودن یکی از شرایط زیر :

الف .  حداقل ۲ مقاله علمی – پژوهشی معتبر که مستخرج از پایان نامه بوده و به تایید استا د راهنمای اصلی داوطلب رسیده باشد.
ب.  حداقل یک مقاله علمی – پژوهشی معتبر که مستخرج از پایان نامه بوده و به تایید استاد راهنمای اصلی داوطلب رسیده باشد. همراه با ارائه گواهی حداقل یک ثبت اختراع مورد تایید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران یا ارائه گواهی برگزیدگی درحداقل یک جشنواره علمی معتبر مورد تایید مراجع ذیصلاح .
ج . گواهی ثبت حداقل دو اختراع مورد تایید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی.
د . گواهی ثبت حداقل یک اختراع مورد تایید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران همراه با ارائه گواهی برگزیده گی در حداقل یک جشنواره علمی معتبر مورد تایید مراجع ذیصلاح.
۶٫ کسب حداقل ۷۰ امتیاز از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق با جداول ارزشیابی پیوست ( کسب حداقل ۷ امتیاز از ردیف شماره ۱ بخش امتیازات پژوهشی الزامی است .)

ج – نحوه ثبت نام و ارسال مدارک

  1.  مهلت ارسال مدارک حداکثر تا دهم خرداد ماه سال ۱۳۹۴ میباشد .
  2. به مدارک ناقص و یا ارسال شده بعد از مهلت مقرر، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  3. زمان و مکان برگزاری مصاحبه متعاقبا” از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید .

داوطلبان بایستی فرم تقاضا را بطور دقیق و کامل در سامانه تکمیل نموده و پس از چاپ و امضاء آن به همراه کلیه مدارک لازم از طریق پست سفارشی به نشانی کرمان – بزرگراه امام خمینی (ره) – میدان افضلی پور – دانشگاه شهید باهنر – دفتر هدایت استعدادهای درخشان– کد پستی ۷۶۱۶۹۱۴۱۱۱ ارسال و رسید پستی آن را جهت پیگیری های احتمالی نزد خود نگه دارند .

لازم به ذکر است که روی پاکت قید شود : متقاضی پذیرش بدون آزمون ( سهمیه استعداد درخشان ) در رشته / گرایش ……………

د-  نکات مهــم

  1. مقالات ارائه شده طبق آیین نامه ارتق اء مورد ارزیابی قرار گرفته و باید چاپ شده یا دارای گواهی پذیرش چاپ باشد . در صورتیکه مقاله دارای گواهی پذیرش باشد بایستی تا قبل از آزمون جامع یک نسخه چاپی آن را به دفتر استعدادهای درخشان تحویل دهد در غیراینصورت قبولی وی لغو خواهد شد .
  2. برگزیدگان جشنواره های علمی معتبر ( خوارزمی، فارابی، رازی و یا ابن سینا) باید تأیید دبیرخانه جشنواره را کسب و ارائه نمایند .
  3. برگزیدگان المپیاد های علمی دانشجویی باید تأیید دبیرخانه المپیاد را کسب و ارائه نمایند.
  4. مقاله، اختراع و یا کتابی مورد پذیرش قرار خواهد گرفت که داوطلب در آن نفر اول بوده و یا نام وی بلافاصله بعد از استاد راهنما یا مشاور و یا یکی از اعضای هیئت علمی ذکر ش ده و یا مخترع اصلی اختراع، نویسنده مسئول کتاب و یا ارائه دهنده اصلی در کنفرانس علمی باشد، در غیر این صورت به آن امتیازی تعلق نخواهد گرفت.
  5. هرگونه اطلاع رسانی به داوطلبان منحصراً از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه به نشانی talent.fa.uk.ac.irصورت میپذیرد. لذا به داوطلبان توصیه می شود به منظور اطلاع از زمان و مکان برگزاری مصاحبه و غیره ، اطلاعیه های مربوطه را از طریق سامانه گروه استعداد های درخشان بطور منظم پیگیری نمایند.
  6. متقاضی باید حد نصاب لازم را در یکی از آزمون های زبان ( مطابق با جدول شماره ۴) را تا قبل از آزمون جامع کسب و ارائه نماید لازم به ذکر است گواهی زبان حداکثر تا دو سال معتبر است.
  7. اولویت ادامه تحصیل دانشجو در همان رشته تحصیلی مرتبط در دوره کارشناسی ارشد، مطابق با جدول رشته ها می باشد .
  8. داوطلبان رشته هایی که سنوات مجاز تحصیل آن ها ، طبق مصوبات شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در مقطع کارشناسی، ۹ نیمسال و کارشناسی ارشد ناپیوسته، ۵ نیمسال تصویب شده اند، بایستی امتیازات لازم را مطابق با جدول شماره ۲ کسب نمایند .
  9. در صورت انصراف فرد پذیرفته شده، جایگزینی پذیرش نخواهد شد .
  10.  تغییر رشته و گرایش بعد از قبولی و کسب پذیرش، به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود .
  11. مدارک داوطلبان، به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد . لذا به داوطلبان توصیه می شود با دقت لازم، مفاد آگهی را مطالعه و فقط در صورت دارا بودن شرایط مربوطه، نسبت به ثبت نام در فراخوان اقدام نمایند .
  12. ارائه یک نسخه از پایان نامه و کلیه مقالات، کتب، تألیفات و سایر فعالیت های آموزشی، پژوهشی و اجرایی داوطلب در زمان مصاحبه الزامی است .
  13. دانشگاه در رد یا قبول تقاضای داوطلب از اختیارات لازم برخوردار بوده و ملزم به تکمیل ظرفیت دوره دکتری نخواهد بود .
  14. با توجه به این که ادامه تحصیل در مقطع دکتری به صورت تمام وقت می باشد ا لذ ، داوطلبان شاغل در وزارت خانه ها، سازمان ها و نهاد های دولتی باید قبل از ثبت نام موافقت کتبی و بدون قید و شرط محل کار خود را مبنی بر ادامه تحصیل کسب نمایند .
  15. افرادی که در دوره کارشناسی ارشد خود از سهمیه بدون آزمون استفاده کرده اند، می توانند از این سهمیه در دوره دکتری نیز استفاده نمایند .

ه- فرآیند اجرا

  1. پس از بررسی کلیه امتیازات آموزشی و پژوهشی داوطلب بر اساس جداول شماره ۴ ۱و ۲، ، که توسط کمیته علمی رشته ذیربط صورت میگیرد، فقط از داوطلبانی که مجموع امتیازات آن ها حداقل ۴۰ باشد، برای مصاحبه علمی از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه دعوت به عمل خواهد آمد .
  2. داوطلبانی که حداقل ۷۰ امتیاز از فعالیت های آموزشی ، پژوهشی و مصاحبه را مطابق با جداول شماره ۲و ۳ ۱و کسب نمایند، به ترتیب امتیاز در اولویت بررسی مجدد قرار خواهند گرفت .
  3. پس از بررسی نهایی، اسامی پذیرفته شدگان اولیه در موعد مقرر از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه اعلام خواهد شد .
  4. پذیرش نهایی و قطعی داوطلبان منحصراً پس از تأیید سازمان سنجش آموزش کشور و هیأت مرکزی گزینش دانشجو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت خواهد گرفت .

مدارک لازم :

  •  تکمیل فرم تقاضا توسط متقاضی (. فرم تقاضا را متقاضی باید در سامانه تکمیل نماید)
  • تکمیل و امضا ء فرم تعهد توسط متقاضی.
  • یک نسخه تصویر شناسنامه و کارت ملی.
  •  دو قطعه عکس که مشخصات داوطلب در آن پشت نویسی شده باشد.
  •  تصویر مدرک نظام وظیفه برای داوطلبان ذکور.
  •  تصویر گواهینامه و ریزنمرات تأیید شده در دوره کارشناسی ارشد که نمره پایان نامه در آن درج شده باشد. لازم به ذکر است
  • معدل دوره کارشناسی ارشد بدون احتساب و با احتساب نمره پایان نامه باید به تفکیک ارائه شود.
  •  گواهی مبنی بر فارغ التحصیلی دانشجویان شاغل به تحصیل کارشناسی ارشد تا تاریخ ۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۴
  •  برای آن دسته از متقاضیانی که معدل کارشناسی ارشد آنها کمتر از ۱۷ می باشد ارائه گواهی مبنی بر قرار گرفتن رتبه کارشناسی ارشد متقاضی در بین ۱۰ درصد اول هم ورودی رشته خود در دانشگاه محل تحصیل که به تایید آموزش دانشگاه مربوطه رسیده باشد الزامی است.
  •  تصویر گواهی نامه و ریزنمرات تایید شده در دوره کارشناسی.
  • برای آن دسته از متقاضیانی که معدل کارشناسی آنها کمتر از ۱۶ می باشد. ارائه گواهی مبنی بر قرار گرفتن رتبه کارشناسی متقاضی در بین ۱۰ درصد اول هم ورودی رشته خود در دانشگاه محل تحصیل که به تایید آموزش دانشگاه مربوطه رسیده باشد الزامی است.
  •  معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد دانشجویی برای دانشجویان المپیادی در مقطع کارشناسی ارشد.
  •  معرفی نامه از دبیرخانه جشنواره معتبر علمی (خوارزمی، فارابی، رازی، ابن سینا) برای برگزیدگان جشنواره ها در مقطع کارشناسی ارشد.
  •  تصویر کامل کلیه مقالات علمی ترویجی، علمی پژوهشی، ISI, ISC ، که منتشر شده باشد. ( در صورت انتشار مقاله، تصویر جلد مجله حتماً ضمیمه شود .)
  •  گواهی اعتبار درجه علمی – ترویجی ، علمی – پژوهشی ، ISC ،ISI، مجلات داخلی و خارجی که مقالات متقاضی در آن چاپ شده و یا خواهد شد .
  •  تصویر کلیه مقالات ارائه شده در کنفرانس ها، کلیه تألیفات، کتب و فعالیت های پژوهشی داوطلب.
  • گواهی پذیرش چاپ مقاله برای آن دسته از مقالاتی که در زمان تقاضا به چاپ نرسیده باشند. ( نسخه کامل مقاله نیز ضمیمه شود .)
  •  گواهی استاد راهنمای اول مبنی بر استخراج مقاله ها از پایان نامه.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی

اخبار سایت

نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفندماه 1398 روز جمعه با تدریس استاد مهدی عشقی در تهران برگزار می شود. ++ ++ کارگاه کاربردی پروپوزال نویسی 06 دیماه ماه روز جمعه برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه تهران در 15 شهریور و 05 ، 26 مهر و 03 و 24 آبان ، 02 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه علم و صنعت در 09 و 16 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاههای بقیه الله, تهران در تاریخهای 21 تیر و 15 شهریور ماه 1397 برگزار شد. ++ ++ کارگاه روش تحقیق کاربردی در شرکت سایپا در تاریخهای 9 دیماه 1395 برگزار شد و دوره بعدی در 16 دیماه 1395 برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در دانشگاه مالک اشتر تهران در 31 تیرماه 1396 برگزار شد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 06 خرداد ماه 1395 روز پنجشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد. ++ ++ کارگاه دیگر مقاله نویسی ISI در 20 اردیبهشت ماه 1395 روز دوشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد. ++ ++ بیست و یکمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی با رویکرد روش تحقیق کاربردی و استخراج مقاله در روز جمعه 01 مرداد 95 در تهران برگزار شد. ++ ++ دوره های برگزاری شده در دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران، دانشگاه جامع امام حسین(ع)، و در شهرستانهای، دانشگاه تبریز (سه دوره)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، کالج دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقدس، مرکز جامع روانشناسی استان گیلان (رشت)، اصفهان (باغ زیبای غدیر)، موسسه آموزشی وزارت بازرگانی)شهر زیبای شیراز، تبریز میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، دانشکده فنی حرفه ای سماء دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با شرکت پژوهشگران فعال این شهرها برگزار گردید. ++ امیدواریم شهر بعدی، شهر زیبای شما باشد. ++ وبسایت مقاله نویسی ISI20 ++ ++ فاتح یک قله، به آنجا حمل نشده است.

تبلیغات

مطالب ناب مقاله ای

جدیدترین مطالب (اخبار دکتری - دانشگاهی)

مطالب ویـــــژه

طراحی سایت : شرکت ایفانت | سئو : سایت آمابک