ورود کاربران

حاضرین در سایت

ما 47 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

خوش آمدید به وبسایت تخصصی ISI20 ++ ++ نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفند ماه 1398 برگزار می شود. جهت ثبت نام کافیست نام و نام خانوادگی خود را به شماره همراه 09190735916 پیامکٰ یا واتساپ و یا تلگرام نمایید. "" ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 15 شهریور و 05 و 26 مهر , 03 و 24 آبانٰ، 02 اسفند ماه 1397 و 12 اردیبهشت 1398 در دانشگاه تهران با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 09 اسفند و 16 اسفند 1397 و 18 مهرماه و 02 آبان ماه 1398 ماه در دانشگاه علم و صنعت با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 22 تیرماه 1397 در دانشگاه بقیه الله العظم با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 18 اسفند 1396 در شهر زیبای رشت با تدریس دکتر مهدی عشقی در مرکز جامع روانشناسی استان گیلان برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 01 آذرماه 1396 در شهر زیبای تبریز با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 26 مهرماه 1396 با تدریس دکتر مهدی عشقی در شهر زیبای الیگودرز دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز، استان لرستان برگزار شد. ++ ++ بیست و پنجمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی استاد مهدی عشقی در تاریخ 29 تیر ماه 96 روز پنجشنبه(تعطیل رسمی) برگزار شد. ++ . ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در تاریخ 31 تیرماه 1396 با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه مالک اشتر برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI ++ ++ پایان‌ نامه یا تز یا رساله نوشتاری است که دانشجویان در موضوعی خاص مربوط به رشته تحصیلی خود، برای دریافت مدرک تحصیلی می‌نویسند.

اطلاعیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه هنر تهران

اطلاعیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه هنر تهران ۹۴

دانشگاه هنر تهران در نظر دارد برای سال تحصیلی ۹۴ – ۹۵ از بین متقاضیان واجد شرایط دکتری بدون آزمون دانشجو بپذیرد.

دانشگاه هنر تهران، ضمن توجه به آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دورة‌ تحصیلی بالاتر موضوع ابلاغیه شماره ۶٧٢٧٢/٢١ مورخ ١٨/۴/٩٣ و اصلاحیه شماره ٢٣٧٢٠٠/٢١ مورخ ١۶/١٢/٩٣ شورای هدایت استعدادهای درخشانو بر اساس مصوبات شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه ،  ٢٠% از ظرفیت پذیرش با آزمون دوره روزانه خود را (در صورت واجد شرایط بودن در هر رشته فقط یک نفر)به پذیرش بدون آزمون، در دوره دکترای تخصصی رشته های «پژوهش هنر ـ تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنراسلامی ـ شهرسازی ـ معماری ـ مرمت اشیاء فرهنگی و تاریخی» تخصیص داده و از طریق مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی دانشجو می پذیرد.

الف – شرایط عمومی:

۱-  اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۲-  التزام به قانون اساسی و عدم مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران

۳-  عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب و گروه های محارب و ملحد و عدم هواداری از آن ها

۴-  نداشتن سوء پیشینه به تشخیص مراجع ذی صلاح

۵-  نداشتن منع قانونی برای ادامة تحصیل از لحاظ خدمت وظیفة عمومی برای داوطلبان مرد

ب- شرایط  اختصاصی:

۱ـ دانش آموختگانی که به لحاظ میانگین کل دوره با احتساب نمره پایان  نامه رتبه  اول یا دوم دانشجویان هم رشته – هم‌ورودی خود باشند.

۲ـ معدل کل  کارشناسی ارشد متقاضی ۱۸ به بالا باشد.

تبصره: دانشجویانی که تا ۳۰/۴/۹۳ فارغ التحصیل می‌شوند باید معدل کل دروس ایشان بدون احتساب نمره پایان نامه ۱۸ به بالا باشد.

۳-  نمره پایان نامه بر اساس نمره مندرج در کارنامه تحصیلی ۱۷ به بالا باشد.

۴ـ معدل کل کارشناسی متقاضی ١٧ به بالا باشد.

۵ـ منحصراً فارغ التحصیلانی که در بازه زمانی ۳۰/۴/۹٢  تا ۳۰/۴/۹۴ فارغ التحصیل شده باشند می توانند متقاضی شرکت در فراخوان باشند. (دانشجویانی که در مرداد و شهریور۹۴ فارغ التحصیل می‌شوند مجاز به ثبت نام نیستند.)

تبصره: دانشجویانی که تا ۳۰/۴/۹۴ فارغ التحصیل می‌شوند در صورت داشتن سایر شرایط موظفند در مهلت مقرر (۳۰/۳/۹۴) نسبت به ارسال مدارک خود اقدام نمایند. لیکن انجام مصاحبه از ایشان منوط به احراز فارغ التحصیلی ایشان می‌باشد.

۶ـ  حداکثر در ۵ ترم تحصیل خود را در مقطع کارشناسی ارشد به پایان رسانیده باشد.

۷- صرفاً دانش آموختگان دانشگاه های دولتی شیوه آموزشی ـ پژوهشی (روزانه و شبانه) می توانند در فراخوان شرکت نمایند. (دانشگاه های پیام نور ـ آزاد ـ غیرانتفاعی – پردیس های خودگردان و … پذیرفته نیست.)

۸- دارا بودن حداقل یک مقاله پذیرفته شده یا چاپ شده مستخرج از پایان نامه در مجلات علمی ـ پژوهشی با نمایه معتبر ملی یا بین  المللی که عیناً در مقاله و نشریه نام استاد راهنمای پایان نامه و مستخرج از پایان نامه بودن مقاله قید شده باشد.

۹- داشتن مدرک زبان خارجی با حداقل (نمره ۵ آزمون IELTS) و یا  معادل آن مطابق جدول زیر مشروط بر آن که از تاریخ آزمون تا ٣٠/٣/۹۴ حداکثر ٢ سال بیشتر نگذشته باشد. (سایر مدارک زبان اعم از داخلی و یا خارجی پذیرفته نیست). چنانچه داوطلبی فاقد مدرک زبان باشد از ایشان در روز  مصاحبه، آزمون زبان به عمل خواهد آمد و در صورت کسب حداقل نمره به مرحله مصاحبه راه می یابد.

IELTS Academic

PaperTOEFL(PBT)

TOLIMO

MSRT

ComputerTOEFL (CBT)

internet TOEFL(iBT)

5/5

500

500

٧٠

۱۷۳

۵۶

۱۰- کسب حداقل ۷۰ امتیاز از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق جدول آیین نامه بدون آزمون استعدادهای درخشان.

تذکر: متقاضیانی در فراخوان ثبت نام نمایند که براساس مفاد فراخوان به طورکامل واجد شرایط می باشند و در غیر ای نصورت به مصاحبه دعوت نخواهند شد.

 

ج- سایر شرایط و ضوابط پذیرش:

 ١ـ در رشته های پژوهش هنر و تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامی، علاوه بر دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد یا بالاتر در یکی از رشته های هنری(بجز معماری و شهرسازی)، دوره کارشناسی متقاضیان نیز باید یکی از رشته های مصوب هنر باشد.

۲ـ در رشته شهرسازی دارا بودن کارشناسی ارشد در یکی از گرایشهای رشته شهرسازی الزامی است.

٣ـ در رشته معماری دارا بودن کارشناسی ارشد در یکی از گرایشهای رشته معماری الزامی است.

۴ـ در رشته مرمت اشیاء فرهنگی و تاریخی دارا بودن کارشناسی ارشد در رشته مرمت اشیاء فرهنگی و تاریخی الزامی است.

۵ـ متقاضیان با مدرک تحصیلی معادل کارشناسی ارشد مجاز به ثبت نام نمی باشند.

۶- هر داوطلب صرفا در یک رشته امتحانی می تواند متقاضی شود و  مدارک خود را ارسال نماید.

د- مدارک مورد نیاز جهت مصاحبه:                                      

١ـ فرم تکمیل شده شماره ۱

٢ـ فرم تکمیل شده شماره ٢

٣ـ تصویر مقالات علمی – پژوهشی مستخرج از پایان نامه و سایر مقالات علمی – پژوهشی

۴ـ تصویر تأییدیه سوابق آموزشی و پژوهشی (شامل پایان نامه، مقالات ارائه شده در همایش  های علمی و مجلات، کتاب ها و جوایز اخذ شده و مستندات)

 ۵ـ تصویر گواهی و ریز نمرات کارشناسی و کارشناسی ارشد که دارای تاریخ و معدل فارغ  التحصیلی باشد.

۶ـ‌ تصویر گواهی مدرک زبان معتبر – گواهی دانشجوی نمونه کشوری – بنیاد نخبگان و جشنواره های ملی و بین المللی

۷- تصویر صفحه اول شناسنامه ، صفحه توضیحات و کارت ملی

۸- دو قطعه عکس ۴×٣ با درج مشخصات داوطلب در پشت آن

۹- اصل فیش بانکی به مبلغ ۰۰۰/۹۵۰ ریال که در وجه (درآمد اختصاصی دانشگاه هنر نزد بانک ملی، شعبه مرکزی، کد ۶۰) به حساب سیبا به شمارة  ۲۱۷۷۴۱۹۰۰۳۰۰۷ واریز شده باشد.

تذکر: همراه داشتن اصل گواهی، تمامی مدارک فوق در جلسه مصاحبه الزامی است.

تذکرات مهم:

١ـ در صورت پذیرفته شدن شاغلین رسمی سازمان  ها و دستگاه های دولتی، ارائه حکم مأموریت، استعفاء، مرخصی بدون استفاده از حقوق یا هر گونه سند رسمی که مؤید امکان تأمین تحصیل تمام وقت دانشجو باشد هنگام ثبت نام ، ضروری است.

٢ـ تحصیل در دوره دکترا به صورت تمام وقت بوده و داوطلب در صورت پذیرفته شدن باید اوقات خود را با وضعیت تحصیلی دوره وفق دهد و تابع کلیة مقررات آموزشی و انضباطی دانشگاه باشد.

٣ـ چنانچه در هر یک از مراحل ثبت  نام، برگزاری مصاحبه، پذیرش و تحصیل در دانشگاه هنر ، مشخص گردد که داوطلب، دارای هر یک از شرایط درج شده در این تقاضانامه نبوده است بلافاصله از ثبت  نام، شرکت در مصاحبه، پذیرش و یا ادامة تحصیل وی در هر مرحله  ای جلوگیری به عمل آمده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۴ـ  مدارک ارسالی داوطلبان و همچنین وجه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی  شود.

۵ـ به مدارکی که از طریق پست پیشتاز ارسال نشود و یا یکی از شرایط اعلام شده را نداشته باشد به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.همچنین متقاضی موظف است کلیه مدارک درخواستی را بدون نقص ارسال نماید و دانشگاه موظف به پیگیری کمبود مدارک نخواهد بود و در صورت وجود نقص جهت احراز شرایط ، تقاضای داوطلب از فرایند بررسی مدارک خارج شده و هیچ اعتراضی پذیرفته نیست.

۶ـ زمان مصاحبه علمی صرفاً برای متقاضیان واجد شرایط (مطابق مفاد فراخوان) علاوه بر درج در سایت به صورت تلفنی اعلام خواهد شد. این امر صرفا شامل کسانی می گردد که واجد شرایط کلیه مفاد این فراخوان باشند. در غیر این صورت به مصاحبه دعوت نخواهند شد.

۷- مرجع تصمیم گیری در خصوص بررسی سوابق، مدارک ارائه شده و پذیرش نهایی تحصیلات تکمیلی دانشگاه است.

۸- دانشجویان نمونه کشوری ـ معرفی شدگان بنیاد نخبگان و برگزیدگان جشنواره های ملی و  بین المللی و معرفی شدگان هر یک از واحدهای وزارت علوم نیز در صورت داشتن شرایط فراخوان ضرورت دارد از همین طریق متقاضی شوند و بررسی جداگانه ای در این خصوص صورت نمی پذیرد.

۹- متقاضیان مدارک موردنیاز را حداکثر تا پایان وقت اداری ٣٠/٣/٩۴ به آدرس: تهران، خیابان حافظ، خیابان سرهنگ سخائی، بین تقاطع سی تیر و فردوسی، پلاک۵۶، دانشگاه هنر، دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، کد پستی ۱۱۳۶۸۱۳۵۱۸ از طریق پست پیشتاز ارسال نمایند.  

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی

اخبار سایت

نکات آموزنده: ++ خواندن انسان را کامل مي‌کند؛ سخنراني او را مي‌سازد و نوشتن به او دقت مي‌آموزد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 09 اسفندماه 1398 روز جمعه با تدریس استاد مهدی عشقی در تهران برگزار می شود. ++ ++ کارگاه کاربردی پروپوزال نویسی 06 دیماه ماه روز جمعه برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه تهران در 15 شهریور و 05 ، 26 مهر و 03 و 24 آبان ، 02 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاه علم و صنعت در 09 و 16 اسفند ماه با تدریس دکتر مهدی عشقی برگزار شد. ++ ++ ++ کارگاه مقاله نویسی در دانشگاههای بقیه الله, تهران در تاریخهای 21 تیر و 15 شهریور ماه 1397 برگزار شد. ++ ++ کارگاه روش تحقیق کاربردی در شرکت سایپا در تاریخهای 9 دیماه 1395 برگزار شد و دوره بعدی در 16 دیماه 1395 برگزار شد. ++ ++ کارگاه مقاله نویسی ISI در دانشگاه مالک اشتر تهران در 31 تیرماه 1396 برگزار شد. ++ ++ کارگاه کاربردی مقاله نویسی ISI در 06 خرداد ماه 1395 روز پنجشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد. ++ ++ کارگاه دیگر مقاله نویسی ISI در 20 اردیبهشت ماه 1395 روز دوشنبه با تدریس استاد مهدی عشقی در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد. ++ ++ بیست و یکمین دوره کارگاه پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی با رویکرد روش تحقیق کاربردی و استخراج مقاله در روز جمعه 01 مرداد 95 در تهران برگزار شد. ++ ++ دوره های برگزاری شده در دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران، دانشگاه جامع امام حسین(ع)، و در شهرستانهای، دانشگاه تبریز (سه دوره)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، کالج دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقدس، مرکز جامع روانشناسی استان گیلان (رشت)، اصفهان (باغ زیبای غدیر)، موسسه آموزشی وزارت بازرگانی)شهر زیبای شیراز، تبریز میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، دانشکده فنی حرفه ای سماء دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با شرکت پژوهشگران فعال این شهرها برگزار گردید. ++ امیدواریم شهر بعدی، شهر زیبای شما باشد. ++ وبسایت مقاله نویسی ISI20 ++ ++ فاتح یک قله، به آنجا حمل نشده است.

تبلیغات

مطالب ناب مقاله ای

جدیدترین مطالب (اخبار دکتری - دانشگاهی)

مطالب ویـــــژه

طراحی سایت : شرکت ایفانت | سئو : سایت آمابک